En met dat gedaan was de rest ook snel af te bouwen:

Nou ja, daarna viel me op dat Tamiya wat details vergeten is, waaronder de kabels naar de koplampen:
Dit is 0,5 mm en 0,3 mm koperdraad, met de T-stukken van 0,8 mm messingbuis (binnendiameter 0,6 mm). De haak aan de onderkant van de voorplaat is ook koperdraad, want hoewel je daar gewoon een plastic onderdeel voor krijgt, verdween dat toen ik het op z’n plaats wilde zetten en heb ik het niet terug kunnen vinden. Het luikje voor de bestuurder heeft een stangetje van plastic strip gekregen, maar nadat ik dat gemaakt had viel me pas op dat het in het echt een veer was, dus dat zal ik nog moeten vervangen.
Aan de achterkant heb ik ook een lichtje met kabel aangebracht (alleen rechts, links zat er geen), en van plastic een paar ronde dingesen in het opstaande randje vooraan het motordek:
Er moet nog wat meer extra detail op, vooral aan de achterkant bij de rookpothouders. Daar horen een soort pilaartjes waar de elektriciteitskabel ervoor overheen loopt, maar die zitten ook helemaal niet in de doos.