Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is ook de bedoeling, heb van Noch ook geprinte takken.. eens kijken of dat te combineren is. 🙂Nog een beetje munt of theeblaadjes overheen strooien, dan wordt het wat dynamischer.
Gr Bas
Ik zou proberen de ogen nog iets kleiner (smaller) te krijgen.Even aandacht voor het personeel
De camo wordt geel met groen en bruin met een doorgesleten grijs. Haarspray techniek. Het raam is gisteren bijna af geraakt, en alle aanwezige losse details (lampen, afstands stokken, achterlicht, brandblusser, dat soort frut) gefixt. ook aan weerskanten 4 inklimbeugels gemaakt. Stuurwiel gereconstrueerd. 3 missende tracklink blokken geplaatst.Een bekende naam. Voor mij verder een onbekend vaartuig en tegelijkertijd onze historie.dan is hij ineens af.
Sjips, die ben ik inderdaad nog vergeten, update gaat volgen 😀Nog een vlag erop?

Het is 1:87 natuurlijk, dus het moeten wel hele fijne blaadjes zijn.Nog een beetje munt of theeblaadjes overheen strooien, dan wordt het wat dynamischer.
Gr Bas

Desondanks heb je hem netjes gebouwd met een paar leuke details.ik heb me voorgenomen nooit meer zo'n oude kit te maken.

Ja, precies, die ervaring had ik ook. Waarom zouden ze dat zo doen? Van de andere kant, ik ben ook wel eens “te snel” en dan zie maar hoe je die deur erin krijgt terwijl je het dak er al op gelijmd had, omdat dat gemakkelijker te airbrushen was? 😵💫😜eerst details in/aan de romp toevoegen en bouwen dat later samen

-=-=-=-=Jakko over de Ambullance: id dacht al, wat gaat ie met die kapotte Dodge doen?
Wat natuurlijk niet helpt zijn de pixie suits die de bemanning draagt 🙂 Die van Bronco is wel duidelijk dikker dan op de figuurtjes van Tamiya — die laatsten geven de indruk dat men bij Tamiya denkt dat die pakken gewone overalls zijn, maar ze zijn echt van dikke, stugge stof (ongeveer zoals een dikke spijkerbroek) met een voering van wat dunnere stof erin.Wat een gefrot allemaal om iedereen erin te krijgen
Ik geloof dat hij vooral naar achteren wijst omdat het voertuig dan compacter was en beter over het spoor te vervoeren.naar achteren te laten wijzen omdat er anders geen plek is voor de bestuurder.
Inderdaad 🙂Kan alleen maar engels zijn… 😍

Nou ben ik een leek op Engels gebied, maar als de schutter op die stoel zit kan hij toch nooit door de richtkijker kijken, of heb ik dat mis?De lader zit bij het model, de schutter wordt verbouwd uit onderdelen van Bronco, omdat volgens Tamiya de schutter achter z’n stoel zou staan … Dat lijkt me sterk, degene die daar hoort te staan is de commandant.
Hij kan keurig door de kijker zien, maar de foto geeft een vertekend beeld. Het kanon leunt hier helemaal naar voren omdat het niet in balans is, waardoor de kijker hoger lijkt te zitten dan hij eigenlijk doet. Met z’n hoofd opzij naar rechts komt het oog van de schutter netjes achter de kijker uit (z’n hoofd zit er ondertussen namelijk op). Wat de armen betreft waar Timo naar verwijst, ik ga hem een rechterarm geven maar niet vastgeplakt aan de zijkant van z’n romp 🙂 Ik zie de pose voor me als de schutter die met z’n schouder stevig tegen het schild zit waardoor z’n arm tussen dat schild en z’n romp geklemd zit.Nou ben ik een leek op Engels gebied, maar als de schutter op die stoel zit kan hij toch nooit door de richtkijker kijken, of heb ik dat mis?

En inmiddels zijn we 50 pagina's verder....Plaats gewoon een antwoord in dit onderwerp, dan komt iedereens werk leuk door elkaar