- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- 1:72
- Nu bezig met
- 1:35 M4 (105 mm) HVSS, Sherman III „Churchill”, K2 Black Panther
Soms (vaak?) ben je met een model bezig en wil je dat wel delen, maar zonder er een heel onderwerp voor te maken — gewoon even een paar foto’s van waar je mee bezig bent, bijvoorbeeld. Daar is dit onderwerp voor: geen uitgebreide verhalen, in groot detail laten zien wat je doet en hoe, of meer van dat alles, maar losse berichten over waar je momenteel mee bezig bent. Plaats gewoon een antwoord in dit onderwerp, dan komt iedereens werk leuk door elkaar 🙂
Ik zal gelijk maar beginnen 🙂 Een tijdje terug heb ik de 1:35 Simca 5 van Tamiya gekocht, gewoon om eens wat anders te bouwen:

Gisteravond ben ik eraan begonnen:

Het voorste stuk chassis, bij de motor, zit nog los zodat ik er makkelijker onder kan schilderen, en ik ga hierna eerst de carrosserie spuiten voordat ik verderga met het interieur. Dit wordt trouwens geen militaire uitvoering, maar ik moet eerst eens kijken welke kleur ik geschikt vind. De meeste waar de echte in te koop was, doen teveel denken aan militair.
Ik zal gelijk maar beginnen 🙂 Een tijdje terug heb ik de 1:35 Simca 5 van Tamiya gekocht, gewoon om eens wat anders te bouwen:

Gisteravond ben ik eraan begonnen:

Het voorste stuk chassis, bij de motor, zit nog los zodat ik er makkelijker onder kan schilderen, en ik ga hierna eerst de carrosserie spuiten voordat ik verderga met het interieur. Dit wordt trouwens geen militaire uitvoering, maar ik moet eerst eens kijken welke kleur ik geschikt vind. De meeste waar de echte in te koop was, doen teveel denken aan militair.