Jan Peters
Lid van de TWENOT
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- 1:35
- 1:72
- 1:144
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zoals de Fokker G-1A in 1/72 en 1/48 bv, mooie modellen.Is dat niet een beetje een limited run merk Jan? Met van dat overdikke plastic? Ik ken ze denk ik van kleinschalige obscure vliegmachines? Eigenaardig ding, maar bijzonder model!
Dat imago hebben ze wel een beetje, maar het zijn erg fijn te bouwen modellen, tenminste degene die ik tot nog toe gebouwd heb.Is dat niet een beetje een limited run merk Jan? Met van dat overdikke plastic? Ik ken ze denk ik van kleinschalige obscure vliegmachines? Eigenaardig ding, maar bijzonder model!
De wielen uit de kit zijn te groot qua doorsnede. Bronco heeft ongeveer de doorsnede van 9.00-16 banden aangehouden, maar de Humber Scout reed op 9.25-16 banden. En die zijn, paradoxaal genoeg, kleiner.Die dubbele K is erg mooi, zijn de wielen van de kit an sich slecht of is dit een ander profiel ofzo?
Ik heb de SLT 56 Franziska van Trumpeter al liggen sinds kort nadat hij uitkwam, met de etsset van Voyager erbij, maar om de reden die je noemt ben ik daar nog nooit aan begonnen …ik moet er niet aan denken, dat raakt bij mij nooit van mn leven af :s

het zit er bij mij nog steeds héél diep ingeslagen:staat los, de straat
Ik moet meteen denken aan het verhaal dat Maarten Weers me onlangs in Den Bosch vertelde. We liepen in de straat waar in '44 een Churchill AVRE met SBG brug alle overhangende elektriciteit kabels lostrok en voor aan de brug had hangen. De op dat moment hangende Kerstversiering maakte het plaatje voor mij compleet.het stoeprandje!
Niet het stoeprandje kapot rijden. Anders krijgen we gedoe met de schadecommissaris.

Dank je Jakko, ik zal wat aanpassingen maken 💪🏼voorstellen
Tini, gaaf project.

Ik lijk wel een schele monnik 😵💫😜😉toch (weer) over hijsogen
Volgende maand beter. Agenda - HistoramawereldShit, weer gemist deze zaterdag om er langs te gaan 🙁