Sjon Bremmer
Lid van de TWENOT
- Interesses
- WW2 voertuigen en vliegtuigen. Diorama's.
- Schalen
- 1:35
- 1:48
- Nu bezig met
- Stug 3
Dankjewel Jan, alles staat bijna klaar om weer verder te gaan. Dan volgen beetje bij beetje weer nieuwe updates!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier ook.....het loskomen van onderdelen bij een wash met Terpentine heb ik het ooit nog met Rob de Jong over gehad in de winkel....hij had hetzelfde euvel. Ik gebruik een wash sindsdien spaarzamer, meer geocntroleerd, en gebruik net als Remco Talens white spirit ipv Terpentine.Same here.... vooral met olieverf icm terpentine. Daarom gebruik ik nu Talens White spirit (icm olie).
Ja, maar kon geen verschil ontdekken... 🤔Heerlijk verweerd! Heb je FRONT achter gedaan? 😉
FRONT, aan de andere kant niet 😉

Even een vraag uit onwetendheid. Als ik mijn voertuig heb gespoten met Tamiya (slik….) moet ik dan een beschermende vernislaag aanbrengen voordat ik een olieverfwash op white spirit basis ga toepassen?Ja een wash van olieverf in "kleine moeite, Groot succes"
Even een vraag uit onwetendheid. Als ik mijn voertuig heb gespoten met Tamiya (slik….) moet ik dan een beschermende vernislaag aanbrengen voordat ik een olieverfwash op white spirit basis ga toepassen?

steentjes schilderen blijft altijd een goed zen moment 🙂Vanavond weer eens de tijd gehad om verder te gaan met het ondergrondje.
Even tot rust komen met steentjes schilderen. 🙏Bekijk bijlage 51525