Roger Hurkmans
Lid van de TWENOT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat ben ik niet met je eens, Arjan. Info van de mount is misschien moeilijk te vinden, maar ik zou beginnen bij het wapen. Het feit dat iets niet op het internet te vinden is, betekent niet dat het niet bestaat.Eelke/Alex, de moeilijkheid is nu juist dat goede tekeningen en foto's ontbreken en dat moet je gewoon als vast gegeven accepteren.

HEEL GOED meneer Hurkmans, very very nice! Alleen het idee al om hem net over de rand te laten kijken! Vind'k mooi!! 😍En omdat Erik de LVT niet vol genoeg vond heb ik er nog maar een figuurtje aan toegevoegd!😉

Goede keuze! Geeft er nog meer drama/beeld/verhaal aan en zorgt voor evenwichtige vulling. Heel realistisch beeld!Heb toch nog een laatste figuurtje toegevoegd! (Nu totaal 14)
Had ik deze link al geplaatst?Had gelezen dat bij de ontploffing er 19 doden waren
De schrijver daarvan kwam van Serooskerke (hij is ondertussen overleden), en was, naar ik begreep, zo’n beetje dé lokale amateur-historicus, en ook verzamelaar van foto’s van de (nasleep van de) strijd op Walcheren en de wederopbouw. Het Polderhuis Westkapelle heeft een paar dikke mappen vol daarmee, die hij eraan nagelaten heeft. Helaas geen van deze LVT’s die ik nog niet kende, geloof ik.niet zo gedetailleerd als in dit artikel.