Hilbert Zuijdendorp
Lid van de TWENOT
Lijkt erop dat de assen op de foto bovenin niet klopt. Nu zijn ze tegendraads geschaard. Klopt dat wel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

...blijven.

In dat geval vind ik het jammer dat de details die Tamiya vergeten heeft, nog altijd ontbreken 🙁Dit is de Tamiya kit gepimpt met 3D onderdelen!
Dankjewel Hilbert, moet zeggen dat sinds ik m’n airbrush erbij durf te pakken ( had hem al 1,5 jaar staan, maar was als de dood hem te vernaggelen) het een vlotter gaat en ik enthousiaster raak. De file voor de spuitcabine is overigens aanzienlijk, want voor de airbrush bouwde ik wel, en borg ik de modellen op in een schoenendoos. Zo heb ik nog een LAV-150, M10, M110, IDF M60 blazer met mineroller en een BMP-3 klaar staan. Dus het zal voorlopig nog wel ff druk blijven hier.😉Wat een productie André!
Ik heb alleen de tracks, sprocket (omdat ik die vernaggeld had) en de stoelen vervangen voor 3D. De rest heb ik zo gelaten.In dat geval vind ik het jammer dat de details die Tamiya vergeten heeft, nog altijd ontbreken 🙁
Het opvallendst zijn de leidingen naar de koplampen:Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat er allemaal mist! 😅

Net als Gecko en Bronco eindeloos veel onderdeeltjes, maar bij TM past het allemaal net wat fijner en klopt de beschrijving ook. Wel met een extra A4 met correcties op de originele beschrijving.