Allerhande

Goed!
Het is een erg pittige kit, heel veel kleine onderdeeltjes en wat foutjes in de bouwtekening. Geen flash, heftige gietnaden of eindeloze uitdrukpunten op zichtlocaties. Behalve in de rugleuning van de stoelen. Die heb ik weggefreesd.
Ook is het vaak zoeken naar de juiste plaatsing van onderdelen. Het is geen Tamiya die je in 2 dagen afbouwt.
Maar tot nu toe lukt het wel en past bijvoorbeeld die cabine perfect op zijn plek.
Geen kit voor beginners, maar in tegenstelling tot de Gecko radiotruck wel een kitje waar ik lol aan beleef.

Drukte hier op de schilder afdeling,

Als eerste de M113 met z’n dio. Nog niet helemaal naar m’n zin . De glanzende delen moeten er nog uit en gras en overgang gras moet nog aangepakt worden. Binnenkort bestuurder en commandant voor de M113 bestellen ( ik denk die C&R gasten van Syllys, iets beters heb ik nog niet kunnen vinden)

IMG_8565.webp

IMG_8566.webp

De Firestone’s voor de Otter zijn ook binnen, ondertussen ook geschilderd en eronder geplakt. Helaas was het velgje van het reserve wiel licht beschadigd. Ik hou het er maar op dat de bemanning de velg kapot heeft gereden, gewisseld en toch kapotte toch weer aan de otter heeft gehangen 😉. Eerste pinwash zit erop, en de onderzijde van de romp is al van een stoffige laag xf57 buff voorzien

IMG_8567.webp

IMG_8568.webp

En van de week weer een nieuw voertuig uit de Spuitkabine file getrokken, de LAV-150.

IMG_8572.webp

Terug
Bovenaan