Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Ja, je hebt gelijk, bovenkant moet ook nog wat mee. Het is geen modder maar vooral zand en wat stof.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Ja, en het schiet goed op nu ik het in de vingers heb. De eerste rij onder en de "schubben" 3 rijen, ben ik vanmorgen mee begonnen. En dit is waar ik 1,5 uur later ben. Valt eigenlijk helemaal niet tegen.Dat is slim bedacht, en ziet er goed uit!

En met de out of the box details van dit model kan je ook goed zien en begrijpen hoe de werking van het geheel is mbt de ophanging etc.Ook zo’n model dat je eigenlijk een keer gebouwd moet hebben! 💪🏼
Eindelijk de vlag erop🙂De vlag is gemaakt, nu alleen nog even erop zetten 😉Bekijk bijlage 47183

Jazeker Jan, dit is een mooi en aansprekend detail. Alle moeite zeker waard in mijn ogen.Eindelijk de vlag erop🙂

Welke Tiger is dit? Voor de verandering heb ik een Takom Tiger I mid liggen.
Mooi pleintje Piet! Ik vind het strijkijzer ook echt👍🏼De rest is wel echt.
Piet, gaaf gedaan, dat straatje!Als voorbereiding op de komende bouwavond in Historama Wereld (dinsdag 1 april) is mijn marktpleintje alvast in de goede kleur. En de grap is die DS cabrio. Die is er alleen voor de kleur. De rest is wel echt.Bekijk bijlage 47889
Die van mij staat op een groene kunststofmat!Als voorbereiding op de komende bouwavond in Historama Wereld (dinsdag 1 april) is mijn marktpleintje alvast in de goede kleur. En de grap is die DS cabrio. Die is er alleen voor de kleur. De rest is wel echt.Bekijk bijlage 47889

Daar doen we het toch voor? 😉details (…) die niemand ooit meer in de gaten zal hebben nadat er verf op zit.
Daar zijn de meningen verdeeld over merk ik (wat ik uiteraard direct weer met beide handen aangrijp als excuus om ….)Daar doen we het toch voor? 😉
Of gewoon naaigaren!Waarom gebruik je geen fijn touw? Of bijvoorbeeld dun koperdraad
Bij een tweede beschouwing van het model ga ik mee in je denkwijze en heb ik het huis afgezocht naar bruikbare opties en ben nu aan het twijfelen tussen deze twee opties, met een lichte voorkeur voor de lichte variant.Waarom gebruik je geen fijn touw?