- Interesses
- Nederlandse pantservoertuigen, van oud tot jong
- Schalen
- 1:35
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig dat de opticiens als essentiële winkels worden aangemerkt ….Ik had al geschreven dat het een beetje uit de hand loopt met dit model.
Het los maken van de schakels van het geprinte ondergrondse is een fijn gepriegel.
Bekijk bijlage 14333
Het maken van de band ook, pffff.Het los maken van de .50 schakels van het geprinte ondergrondje is een fijn gepriegel.

Graag Barry!!Mooi Arne! De pose is heel overtuigend. Als een echte opzichter.
Heb je nog details foto's van de lier nodig? Ik ben a.s. zondag in Overloon. Als het mogelijk is wil ik anders wel even kijken of ik wat kan fotograveren van de GMC die daar staat met de vierling.
dat is erg welkom Barry. Ik merk dat ik dit deel zo lang mogelijk uitstel.Heb je nog details foto's van de lier nodig?
Het figuurtje heet dan ook "Kommandeur/ Kompaniechef" van DOLP.die opzichter doet het erg goed

…..wat ons weer bij een discussie brengt van enkele maanden geleden om met 3D scanner (LIDAR) mensen met uniformen aan te scannen en uit te printen ……wie heeft een iphone13 pro?Misschien is dit de toekomst?
online 3D ontwerpen en laten printen !
Bekijk bijlage 16125![]()
Model Creator
model-creator.com
leuk broekje trouwens, voor de zomer
Vind ik een goed argument. Want waar houd je op anders?dat Overloon een Tweede Wereldoorlog museum is
Dan hoort zeker de LARC en de YP408 e.d. er ook niet thuis verkoop die dan ook aan het buitenland🤪Vind ik een goed argument. Want waar houd je op anders?
Bovendien is er méér dan genoeg te kiezen uit het uitmuntende materieel dat ik meegekomen uit de fusie met "hoe heet dat ook al weer-museum".
…dit is duidelijk de Pink Panther uitvoering van de SAS
De discussie over grijs of olijfgroen die momenteel in ander draadje over de DUKW wordt gevoerd is bij deze opgelost: kanariegeel!Om eerlijk te zijn, ik vond/vind dat ie LARC er nooit heeft thuisgehoord.
Dan kan ik de Windsoriaanse DUKW meer waarderen 😎😜
Bekijk bijlage 16143
Die LARC zeker......neemt een hoop ruimte in, terwijl enkele zeldzame WO2 voertuigen jarenlang in een verdomhoekje stonden....of zelfs in opslag.Dan hoort zeker de LARC en de YP408 e.d. er ook niet thuis verkoop die dan ook aan het buitenland🤪

Nu ben ik wel bij Arne in de buurt geweest maar ik voelde zo’n aura van creativiteit richting zijn huis dat ik besloot niet verder te gaan om het kunstzinnige proces niet te verstoren.ik dacht dat Walter bij je op bezoek was geweest
ziet er toch keurig uit die lier (en de rest ook trouwens)👍🙂