Bert Lindeboom
Lid van de TWENOT
een leopard 1 misschien,
groeten,bert
groeten,bert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eelke Warrink zei:Lijkt mij een Leo 2?
sander benjamins zei:idd een leo 2 a6
Eelke Warrink zei:Als ik vanavond de tijd vind zoek ik wel een plaatje 🙂
Nope 8) ... Even iets beter kijken Frank. Kom op joh, je kunt het 🙂Frank Haspels zei:ehm...M4A4 HVSS ?
Frank Haspels zei:holy shit...gaan we al...ik dacht dat het HVSS en VVSS-onderscheidt zich liet zien in de loopwielconstructie 😳
We zoeken verder...
Ja 😈Gjalt van Koten zei:moet 't weer zo precies jan 😉
I stand corrected 😳 Het is inderdaad een PAK 38Bruce Oomen zei:Jan, dit is een Pz IV C bruggenlegger, in het veld omgebouwd met een 5 cm PAK 38.
Je kunt de Pak 38 herkennen aan het gebogen schild en de kleine mondingsrem.
Bruce
Is deze Twenste Sherman bouwert toch niet nog niet helemaal op zijn achterhoofd gevallen ... 😈 8)jan peters zei:I stand corrected 😳 Het is inderdaad een PAK 38
Je hebt helemaal gelijk ....
@Eelke: de neus/staart van een EBR 75 of 90?
Dat dinges van Frank komt me ergens bekend van voor, maar waarvan … ?
Ik moet toegeven dat het me een beetje denkwerk kostte, maar zodra m'n oog op een foto van een EBR viel (terwijl ik op zoek was naar een foto van dat ding op Franks plaatje) was ik eruit 🙂Eelke Warrink zei:Ik wist dat ie te makkelijk was! Volgende... 😀
jeroen duifhuizen zei:iets van zon oud pools gebakje ofzo? omgebouwd door de duitsers... maar wat voor iets precies...... 😳
Zeg, dit moet geen potje tussen ons tweeën worden, hè? 🙂 (Met andere woorden: goed antwoord — maar gelukkig was Niels er ook nog om in m'n valletje te trappen 😉)Eelke Warrink zei:Die SWS is een Tatra T809, een naoorlogse variant
Frank Haspels zei:Zo dacht ik bijvoorbeeld ook gelezen te hebben dat de jappen de pzr-I gebruikt hebben in '37...boeiend !...wist mij niet...