Martin Dogger
Lid van de TWENOT
Je kunt ook plaatjes zoeken op internet Bert 8) ...
En anders scan ik iets voor je in.
En anders scan ik iets voor je in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beide "M60" foto's zijn van M60A3's — om precies te zijn een M60A3 (TTS) in de bovenste foto, maar de onderste is niet af te leiden vanuit deze hoek (maar dat het een A3 is kun je wel zien aan de mast van de windsensor rechts achterop de koepel).Roel Geutjens zei:Gek. Ik heb geleerd dat dat een verschil is tussen M-60 en M-48
Kon je geen minder overbelichte foto vinden? 😉 Maar goed: Japanse Type 2 Ka-Mi amfibische tank.Martin Dogger zei:
Nee, om de eerste serie M60s die begin jaren '60 gebouwd zijn. In feite is de M60 "A0" niet veel meer dan een M48A2 met een gelaste i.p.v. gegoten voorkant aan de romp, andere loopwielen, andere spatborden, een dieselmotor, een 105 mm kanon, een verbeterde toren, en een ander torentje voor de commandant. Al binnen een paar jaar had men een andere toren ontwikkeld die ballistisch beter was, en door die op het M60-onderstel te zetten (met een paar kleine aanpassinkjes) werd het de M60A1. Er zijn meer M60A1's dan M60's gebouwd, maar ze zijn naast elkaar gebruikt tot zeker eind jaren '70.Roel Geutjens zei:Het gaat dan om een soort overgangsmodel of early production of zo iets??
Vind je? Mijn eerste gedachte was "Iets Japans" …Martin Dogger zei:Heeft (imho) toch iets weg van een US light tank.
Shit, dan moet ik alwéér op zoek naar een foto van een hopelijk minder bekend voertuig 😉Martin Dogger zei:Het antwoord is in ieder geval goed.
Zoals Eelke ook al zegt was dit overduidelijk een BMP-1.Bas van oostrom zei:Ok, ik heb er een, ik weet het zelf ook ook niet 8)
Gjalt van Koten zei:ps.: was dit niet heel erg offtopic 😉 😕:
Martin Dogger zei:Foto's mogen ook van websites komen, zolang je de bron vermeld.