Paul Kok
Lid van de TWENOT
Het is 3D print, dus misschien kunnen ze 'm voor je schalen?
Dat hebben ze dus al gedaan ! Nou ja, niet voor Hilbert dan, maar toch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is 3D print, dus misschien kunnen ze 'm voor je schalen?
Daar zou ik voorzichtig mee zijn. Hij staat al langer aangekondigd via Armorama. Het is geen vliegtuig, maar zo lang er geen prijs wordt vermeld duurt het waarschijnlijk nog wel even voordat je de doos in je hand hebt: Thunder models BR80 - Armorama
Dat is een andere bron, waar ik overheen heb gelezen. Laten we dan dit jaar maar aanhouden als richting.Hij was al aangekondigd in de nieuwsbrief die ik heb geplaatst op 27 februari in deze rubriek als in "the near future" dus dat gaat niet lang meer duren.
Gedeelde smart is halve smart 🤗met smart

deze ontwikkeling heeft toch iets van "kill your creativity".
Bij 3D geprinte of vrijwel kant en klare resin modellen heb ik dat gevoel ook gehad maar ik heb me daar goed overheen kunnen zetten omdat in dat soort modellen best veel tijd gaat zitten om ze afgebouwd te krijgen.deze ontwikkeling heeft toch iets van "kill your creativity".
www.soldiershop.com

Is een variant van een serie van T2 busjes van AK. Ik heb tijdje terug deze gekocht (om marechaussee versie van te maken)Maar, daar is ie dan eindelijk, de T2
Marechaussee busje in de maak? Cadibusje?
Ik heb er in leren autorijden
Bekijk bijlage 49403 Bekijk bijlage 49404
Bekijk bijlage 49408

En ik vind ze ook leuk, maar het moet niet te ver gezocht zijn. Een Japanse Panther of Tiger is nog enigszins geloofwaardig, maar deze is toch wel heel veel stappen weg. Een tijdje geleden had Kurt Laughlin het op Missing-Lynx over dat het ongeloofwaardig wordt als er meer dan twee „als”en nodig zijn: „Als a en als daarna b, dan …” en ik moet zeggen dat ik dat wel een redelijke vuistregel vind. Dit model is hoeveel „als”en? Als (1) de oorlog tot 1947 doorgegaan was, en als (2) Duitsland de E-75 in productie had genomen, en als (3) ze daar een Jagd-E-75 van gebouwd hadden, en als (4) de Japanners ook doorgevochten hadden, en als (5) ze de bouwtekeningen naar Japan hadden kunnen krijgen, en als (6) zij ook de Jagd-E-75 in productie hadden genomen, en als (7) dat kon tijdens de Geallieerde invasie van Japan (want dat staat op de doos) …”
O, ik zie nu dat ik vergeten was om dat te vermelden: Hobby Japan, heet het blijkbaar — het zei me weinig, maar op Scalemates viel me vanochtend op dat ik al eens eerder gezien had dat ze ook een Japanse Type 74 hebben.Welk merk is dit eigenlijk?
Ik heb die van Trumpeter ook nooit gebouwd, want kort voordat hij uitkwam kocht ik die van Accurate Armour, maar zoals Paul hierboven ook zegt heb ik op meerdere plekken gelezen dat hij te smal en te kort is.Is ie heel slecht @Jakko Westerbeke ?
Afgelopen zaterdag heb ik in IJzendoorn de ZSU-23/4 van Zimi gekocht. Was dit oorspronkelijk ook een ontwerp van/voor Panda? Meende zoiets gehoord te hebben."Zimi model", de nieuwe "Panda Hobby", hier de oude panda kit van de Marder I op Lorraine chassis in een nieuw doosje met een nieuwe merknaam:
Sdkfz135-1 7.5cm Marder I, Zimi Model ZM35036P (2024)
Zimi Model model kit in scale 1:35, ZM35036P is a rebox released in 2024 | Contents, Previews, Reviews, History + Marketplace | Marder Iwww.scalemates.com
En er komen nog 3 andere modellen op het Lorraine chassis uit
![]()
zimi model - Scale Modeling Search
All results related to zimi model found on 80 scale modeling websites and the scalemates kit database.www.scalemates.com

Hong dat was het.Volgens Scalemates is die origineel van Hong Model, waar ik nog nooit van gehoord had tot nu net. Dat merk blijkt twee modellen te hebben: een ZSU-23-4M/M3 uit 2015 en een ZSU-23-4M2/M4 die nooit uitgekomen is. Dit zal dan wel een uitgave daarvan zijn, maar onder een nieuwe merknaam.