Nieuw in modelbouwland!

Miniart blijft met nieuwe kits komen, waaronder deze drie vroege panzer 3 B-D varianten:

256148-10244-89.jpg

256147-10244-74.jpg

256149-10244-25.jpg

Fraai!

Een PDF met meer items is hier te zien

en deze stoere knapen

miniart_35094-2.jpg

miniart_35094-3.jpg

en deze

Battle-of-the-Bulge-MiniArt-35084.jpg

Erich

ik vindt die mariniers erg gaaf, allicht ga ik me daar eens aan wagen, panzer IV varianten meestal niet... doe maar panthers dan

Misschien is het een verwijzing naar de drank waar je aan raakt als je probeert ze te bouwen?

nou, zonder drank lukken de meeste dragon kits bij mij ook al niet dus dat zal niet.

t is zegmaar een lijn naast de 39/45 series voor voertuigen die daar niet onder vallen? ik heb van de m6a1 nog nooit gehoord, dus ik ken de details ook niet, maar heb t black label al vaker voorbij zien komen tenslotte

Timo de Porto zei:
ik heb van de m6a1 nog nooit gehoord, dus ik ken de details ook niet
Het is een Amerikaanse zware tank waarvan er een klein aantal gebouwd is zo rond 1940, maar die eigenlijk al bij z’n invoering achterhaald was door de oorlog in Europa.

800px-M6A1_heavy_tank_TM9-2800_p122.jpg
(Bron: Wikimedia)

Deze week eens een mail naar Masterbox gestuurd met de vraag of zij de Horsa glider nog in productie gaan nemen.
Gistermiddag kreeg ik onderstaande reactie van de salesmanager van Masterbox
The work with Horsa is stopped temporarily and maybe we will give this model into production of other company.
Voorlopig dus weinig hoop op een Horsa glider in 1:35.
Misschien dat Revell de Horsa wil uitbrengen.
http://ideas.revell.de/ideas/item/887/

kwam dit tegen,was deze al bekend?
http://www.e-kalfakis.gr/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%86%CF%81%CE%B1-%CE%BF%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-tamiya-35316,-1/35-wwii-british-m20,-mot.c./mi.police-p-10786.html?language=en
groeten,bert

Tja en die referenties liegen er niet om
Als je op PMMS naar de afbeeldingen kijkt wint dit model geen schoonheids prijs.
Niet als model maar ook niet kwa prijs setting 🙁 17,90 euries.
Mijn Vulcan Zundapp ziet er heel wat beter uit en gemaakt met de laatste model technieken,
daar kan Tamiya nog een voorbeeld aan nemen.

Bert

bedankt voor de reakties ,vond het op zich wel een goeie toevoeging aan het aanbod omdat het 1 van de meest gebruikte typen was,meer nog dan de al verkrijgbare triumphs,
groeten,bert

17.90 euro? Zag eerder deze avond het model nog op hobbyeasy hong kong voor....7.50 euro. En dan kijken de winkels hier er van op dat de mensen in het buitenland bestellen...dit is toch niet alleen vervoerskosten en taksen zo een prijsverschil...
pascal

Hoi Pascal
Zal je een beetje inzicht geven in wat zo'n kitje inkoop kost bij Europese importeur:
De inkoop prijs voor mij is € 12,70 incl BTW (ex 10,99)
Als hij te koop word aangeboden voor 17,90 mag je aan de blauwe jongens daarvan nog € 3,76 afdragen
Blijft over 14,14,,heb je als Nederlandse handelaar toch ff 3,00 verdiend. Is een vette marge waar sonja bakker jaloers op word.
Uiteraard praat ik kits in china kopen niet goed, ze zouden jullie moeten kruisigen 😈
Maar begrijp het wel.....zucht!
Greetz
Rob

Dan heeft die importeur volgens mij een veel te hoge winstmarge ofwel vraagt tamiya te veel aan ons "rijke" Europeanen...je moet rekenen dat in hong kong ook al een importeur zit, die zijn deel van de winst haalt, endan moet de handelaar er ook nog aan verdienen...hier of daar in het verkoopsproces zit er dus iemand die serieus winst maakt...
pascal

En weet je, Rob, dat ik voor een bestelling uit nederland meer verzendingskosten betaal dan voor diezelfde bestelling uit hong kong? Ook raar; de Nederlandse post moet je dus ook bedanken...
pascal

Terug
Bovenaan