Paul Kok
Lid van de TWENOT
Ik krijg de melding nu niet meer.
@Paul Meelen Het YouTube filmpje dat je om 19 uur 25 hebt geplaatst
@Paul Meelen Het YouTube filmpje dat je om 19 uur 25 hebt geplaatst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van welk model bedoel je?Ik hoop dat men de onderromp heeft gecorrigeerd,
Aunt Jemina. Destijds een bekend merk in de US voor pannenkoeken meel.En wat is de context met de bijgeleverde figuur? Mum with a pie
Ik ook, vorig jaar gekocht met het idee dat er weinig andere keuze was (ja, Bold Division, maar m’n ervaringen met de T1E1 mijnenwals daarvan moedigden me niet aan om ook de T1E3 te kopen).Mmm, ik heb nog een Verlinde kitje liggen.
Net gezien op Scalemates:
…
Ik ga nog maar niet beginnen aan het SKP-model dat ik hiervan heb liggen …
hoe goed is die ?(ik heb de 1:24 versie van hen voor bij mijn Italeri 1:24 Willys)
Ik vind de printkwaliteit goed, de details vind ik ook mooi, maar ik ben geen Harley kenner dus of ie ook echt correct is durf ik niet te zeggen.hoe goed is die ?

dat zou ik een diorama feestje noemen 🤩 Jeep + Harley-Davidson + Babes = moltoplio njamnjam 😛😉samen met de Willys een diootje te vormen met de 5 Pin up dames van MasterBox.....😛
Nee, die dient om de ontsteker in te stellen voor de berekende vluchttijd naar het doel, en dat is alleen van belang bij schoten op vliegtuigen (of, maar ik geloof niet dat dat toen al gedaan werd, om de granaat bijvoorbeeld boven of achter dekking van de vijand te laten ontploffen). Het instelapparaat — geen idee hoe dat in het Duits werd genoemd — werd met de hand bediend, en dus is de tekening op de doos een beetje vreemd: één van de laders heeft wel een granaat erin gedaan, maar er zit niemand in het stoeltje om de ontsteker in te stellen … Hoe het namelijk werkte is dat de persoon in het stoeltje aan een hendel draaide om een vliegwiel op toeren te brengen (en houden), waarna hij het apparaat instelde op de juiste ontstekertijd (rechtstreeks elektronisch aan het apparaat doorgegeven vanaf de afstandsmeter, of via de telefoon aan de bedienaar). Dan werden één of twee granaten met de ontstekers stevig in het apparaat gezet werden (zoals de man op de tekening doet), en werden de ontstekers automatisch op de juiste stand gezet m.b.v. de energie in het vliegwiel, en daarna werden de granaten ook automatisch „losgelaten” zodat iemand ze eruit kon pakken om te laden.Ik heb geen idee of je bij vlakbaanschieten ook de lonttimer nodig hebt
ZünderstellmaschineHet instelapparaat
tekenfoutjehuls van de granaat van de rechtse man nogal aan de korte kant?
Ah, gelukkig, eindelijk een nieuwe Sherman!BorderModel
Sherman M4A1 Mid, Border Model BT-047 (2024)
Border Model model kit in scale 1:35, BT-047 is a NEW tool released in 2024 | Contents, Previews, Reviews, History + Marketplace | M4 Sherman | EAN: 6971995746775www.scalemates.comSherman M4A1 76W, Border Model BT-046 (2025)
Border Model model kit in scale 1:35, BT-046 is a rebox released in 2025 | Contents, Previews, Reviews, History + Marketplace | M4 Sherman | EAN: 6971995749783www.scalemates.com