- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Medium Tank T6, A34 Comet, M4A3 „Champagne”
Zie Eriks onderwerp op Missing-Lynx 🙂 56,5 mm lang, 16 mm breed en (ik denk) 5,5 mm dik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Door gebruik ietwat vervormt, zit er toch niet ver naast hé... 😉😁Zie Eriks onderwerp op Missing-Lynx 🙂 56,5 mm lang, 16 mm breed en (ik denk) 5,5 mm dik.

Nu eindelijk het leukere werk,het spelen met de figuren!😊

Des te meer reden om zelf tracks te ontwerpen en te printen!Eindelijk na veel bloed zweet en tranen is het mij uiteindelijk gelukt om de workable tracks in elkaar te zetten!(Hilbert 3D hoeft dus niet meer!)
Dat is ook de manier die ik hanteer: bouw de rupsbanden in etappes tussen de rest van het model door, zodat je ze niet allemaal in één keer aan het einde moet doen.niet alle schakels in 1 keer willen doen, maar iedere dag een stukje doen.

Dat hoeft zo te zien niet meer :Des te meer reden om zelf tracks te ontwerpen en te printen!
Roger,Als je die hebt graag!😊
Dus conclusie.....de AFV-club LVT is veel te klein?Twee period pics waarop je goed kunt zien dat de R Polsten gewoon veel te groot oogt op het AFV Model

Oef.. voor de prijs doe ik het toch liever zelf. Heb o.a daar zelf een printer voor gekocht om de kosten aanzienlijk te drukken. Tracks met een kostprijs van nog geen euro verkopen voor 30+ euro gaat mij wat te ver.Dat hoeft zo te zien niet meer :
LVT Water Buffalo, Tracked Workable Track, E.T. Model P35-028 (2022)
E.T. Model Detailsatz im Maßstab 1:35, P35-028 ist eine Neue Bausatzform erschienen im jahr 2022 | Inhalte, Vorschau, Bausatzvorstellungen, Geschichte + Marktplatz | LVT-4 | EAN: 4571512714632www.scalemates.com
Wel zou het, zoals eerder opgemerkt, een goede zaak zijn als iemand een nieuwe Polsten gun wil ontwerpen en printen. Met als uitgangspunt misschien het oude resin Cromwell setje.
Arjan