- Schalen
- 1:35
Hmm morgen eens kijken denk daar 😛
Dacht dat Toemen in DenBosch zat maar zie dat ze verhuisd zijn 🙂
Dacht dat Toemen in DenBosch zat maar zie dat ze verhuisd zijn 🙂
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij betreft de moeite waard, maak er regelmatig gebruik van. Ze hebben een filiaal aan de weg naar huis vanuit mijn werk, kan dus makkelijk iets ophalen. Je kunt losse platen in vrijwel alle dikkere diktes kopen, redelijke prijs, ligt snel klaar om op te halen en het benodigde account zit niet in de weg.Zag nog wel deze blauwe varianten voorbij komen. Nadeel is dat je dan enkel met een account kan bestellen als particulier (maar dan wel gratis kan afhalen in een filiaal).
Dus misschien dat ik dat nog een keer zal gaan proberen 🙂
Met jouw Hongarije expertise geloof ik je meteen 👍slecht onderzoek van Alpine om het Peiper-figuur zo te noemen dan .Maarten,
Peiper met u boot jasje is alleen te zien vanaf Hongarije begin 45 !

Ik dus bij de Bouwmaat, in 2 en 3 cm dik, 60 x 120 cmDat is voor mij ook een probleem,koop het nu bij Dio dump maar dat zijn allemaal kleine plaatjes

Is de hele balk toevallig grijs? Dan moet je aan de rechterkant even op de twee vierkante haken klikken?Btw het balkje boven om bestanden toe te voegen werkt momenteel niet!?

Nu zie ik hoe je het doet. Bedankt voor deze bruikbare tip.e spullen probeer ik dan meestal te ‘verbinden ‘ met een kleedje gemaakt van magic sculpt zodat het meer een eenheid wordt en niet zomaar wat losse elementen in een voertuig.
Puur vanwege de pasvorm? Of iets anders?Nadat het schilderwerk van de binnenkant klaar was is de bovenkant van de hull permanent bevestigd (wat een klote werk is dat toch telkens bij AFV Club!😬)
Zoals ik zei: de vierkante haken rechts 🙂 Dat wil zeggen: het icoontje dat eruitziet als een vierkantje met een gat boven- en onderin. Daarmee schakel je heen- en weer tussen de WYSIWYG-modus (waarin je de opmaak van je bericht ziet tijdens het typen) en de modus waarin je zelf de codes moet typen. Als je balk grijs is, zit je in die laatste.Ik kan niets aanklikken!.. alles blijft grijs wat normaal gesproken zwart is!

Dit blijft een goede techniek. Op elke overgang van lichtval zie je dit terug (in 1:1). Gebruik je hiervoor enamel of ...?drybrushen
De kruidnoten liggen inmiddels al 1 of 2 weken in de supermarkt dus verwacht dat de kerst decoratie (oa het mos wat er dan altijd is) niet lang meer zal duren 😛Het mos is een mooie toevoeging, en voor naaldtakken mooi gevat, is dat intussen in de handel verkrijgbaar?
www.bloemenvandegier.nl