Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Leuk! Misschien nog een oude paspop? 🧵🪡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jawel, glazen kerstballen met een zilverlaag erin dateren al uit het midden van de 19e eeuw, en komen uit Duitsland.kerstballen goede weet niet of ze die toen ook al hadden?
Als je het oorlogsmuseum in Overloon binnen loopt staat er meteen links in de gang een vitrine met Duitse Ballen 🎄kerstballen met hakenkruis

Ik zou het zeker in het zicht leggen, maar dan als iets dat voor dit moment geen waarde heeft (om mee te nemen).Die zal ik iets meer naar achteren schuiven of op het blad leggen. Idee is dat de bewoner als veteraan nog snel dat pistool heeft gepakt voordat de evacuatie begon. Gehaast dus.

Dit diorama speelt toch in Duitsland zelf? Dan hadden ze bij mijn weten wel gewoon radio’s, maar (in elk geval toen hij nieuw was) met zo’n kaartje eraan:Radio zou ik niet doen, die waren verboden en of ingevorderd of zeer goed verstopt

Bijl wegsnijden en hem een hamer (of een kleinere bijl) in z’n hand geven die hij wel bij het uiteinde van de steel vasthoudt?Ik zit nog wel met een praktisch punt: in deze positie kan hij het bord niet tegen de houten wand spijkeren, omdat de steel van de bijl in de weg zit. Hier moet ik dus iets op bedenken.

Bij een voertuig dat in gebruik is en door enigszins losse grond rijdt, zijn ze niet zo heel erg roestig — om maar niet te zeggen: amper of helemaal niet.de rupsen nog wat oranje roestig maken.

Van welk merk zijn de dakpannen?