- Interesses
- Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Bergepanther
Ja, eigenlijk wel. Dik, kaal, nogal basic?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha…je denkt toch ook niet dat ik dit zo vast ga zetten. De cabine staat er nu op om even te kijken hoe het staat en of de wielen mooi gecentreerd er onder zitten. Er moet inderdaad heel veel aan gebeuren! Zelfde geldt ook voor de laadbak trouwens.Ja, eigenlijk wel. Dik, kaal, nogal basic?
Nee, nooit aan gedacht. Ik denk dat de lol er dan snel afgaat omdat je met een ander idee iets gaat bouwen.Walter, heb je nooit eens aan gedacht om masters te bouwen zodat daar resin kopieën van gemaakt worden?
Ze hebben mij altijd verteld, dat masters ook op 103 % worden gebouwd omdat de resin krimpt. Bovendien moet je ook in bouwgroepen denken die weer gietbaar zijn en aan elkaar te zetten zijn. Dan moet er wel je hart in zitten anders is het gewoon zeer gecompliceerd werk.Nee, nooit aan gedacht. Ik denk dat de lol er dan snel afgaat omdat je met een ander idee iets gaat bouwen.
🤣je moet wel op gegeven moment een grens stellen
🤣 …. Als er op gegeven moment een pruttelend geluid komt en blauwe walm uit de uitlaat weet je gewoon dat je te ver bent gegaan …
Gelukkig kun je hem op zijn rug leggen en hoef je niet vanuit een smeerput te werken.Tjonge, wat een klus is dit.
Deze is wel extreem hoor. Eigenlijk de hele onderzijde is scratch geworden. Ik ben wel bang dat dit ook bij de andere DAF voertuigen van Robert van Raamsdonk moet gebeuren. Misschien wat minder extreem omdat de andere voertuigen niet zo hoog op de voetjes staan. Volgende project wordt een mooie kit waar weinig/minder aan hoeft te gebeuren.Begin me af te vragen waarom jij überhaupt nog iets koopt, jij bouwt gewoon alles zelf... schitterend...
Die foto op z’n kant heb ik inderdaad ook gebruikt.Nog een suggestie...
Bekijk bijlage 34634