- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Sherman III „Churchill”, Medium Tank T6, A34 Comet
Omdat je model er eentje zonder zijdeuren is, lijkt me de beste keuze om de accu’s links in de sponson te zetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

…
Ik heb nog zon motor van verlinden, die is puur zuiniger kwa detail.
…
Motorluiken boven en achter gaan open. Dan heb je een heel goede inkijk.Mooi werk, zeg!
Hoe ga je dat straks allemaal ten toon spreiden?
MiniArt 🙂 Ik weet niet meer waar ik het gezien heb, maar als ik het goed heb is de motor van dit model, die van MiniArt.Het motoblok is inderdaad een stuk minder dan deze van Gecko.
Waar heb je deze koppelstukken 3D gekocht of heb je ze zelf gemaakt. Dit is namelijk precies iets dat ik zoek!Bekijk bijlage 49480
Verschillende koppelingsoorten en leidingbeugels. Alles voor 0.5mm leiding.
Volgens mij is de stalen beschermkooi dezelfde kleur als de behuizing. In elk geval donkerder dan het front!Vraagje: welke kleur is de wireless set no 19 in de engelse tank? Zover ik nu gezien heb is het paneel licht grijs, de klokjes behuizing zwart en de behuizing rondom groen. Zijn de beschermhekjes aan de voorzijde wit?
Of heeft iemand hier betere info?
Bekijk bijlage 57985

De behuizing is groen of bruin; afhankelijk van wat de standaard kleur was op het moment van het maken van de tank. In jouw geval lijkt me SCC2 bruin mogelijk, maar groen kan ook. Rekjes waren matching met de behuizing; in ieder geval niet wit. Front panelen waren grijs of een beetje beige, al dan niet door het vergelen van de laklaag.Vraagje: welke kleur is de wireless set no 19 in de engelse tank? Zover ik nu gezien heb is het paneel licht grijs, de klokjes behuizing zwart en de behuizing rondom groen. Zijn de beschermhekjes aan de voorzijde wit?
Of heeft iemand hier betere info?
Bekijk bijlage 57985
Foei, Canadees! De kans is ook groot dat de 19set in een RAM een in Canada gemaakte set was, bijvoorbeeld door RCA Victor. Canadese sets hadden opschriften in zowel Engels als Russisch, omdat de sets massaal werden geëxporteerd naar allerlei geallieerde legers, waaronder de Russen.Vraagje: welke kleur is de wireless set no 19 in de engelse tank?

riempjes 🙂