Soldeerdraad is makkelijk op lengte te maken en te buigen. Het is echter niet sterk, dus alleen als decor te gebruiken (niet contructief)
Ook voor slangen zeer goed bruikbaar.

Eerste setje extra leidingen aan de motor. Soldeerdraad ingelijmd.

Alle draadjes na uitharden vd lijm omzetten.

Ook wat bedrading voor het motorschot toegevoegd. Een leiding met kniekoppeling gaat de brandblussers verbinden met het motorruim.

In het motorruim wordt de leiding gesplits naar links en rechts waar meteen weer Tkoppelingen in hangen. De brandstoftanks hadden een extra beschermplaat. (Brandpreventie?) Een stukje papier met secondelijm doordrenkt beeldt dit uit.
Ovale doorlaten laten leidingwerk van brandstoftanks verbinden. Omdat de tanks alleen zichtbaar zijn door de ovale doorlaten zijn ze niet meer dan twee Evergreen plaatjes direkt achter het gat.
Twee vertikale sleufgaten (van Gecko) gecorrigeerd door deze te vervangen door smalle ‘brievenbussen’
Over de vloer loopt overdwars een plaat met uitsparing voor de motor. Deze ligt er nu los in ivm het schilderwerk.
Precies boven dit tussenschot zijn op de wanden twee lege strips te zien. Hier zit het bovendeel van hetzelfde dwarsschot. Ik denk dat deze plaat puur de olielekkage moet opvangen. (Of misschien om de luchtstroom voor koeling te sturen?) Een soort spatscherm dus. Deze motoren waren berucht met lekkage en hierdoor groot olieverbruik.

Dit kitje heb ik ook nog liggen. Het bovenscherm ervan kan ik goed gebruiken.

Na wat randen dunner maken en boutgaten toegevoegd te hebben is hij klaar om straks als een losgemaakt onderdeel naast het voertuig te liggen.