Maarten Weers
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Britse leger 1944
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- RAM MkII Kangaroo
Leuke opzet! Misschien iets minder haaks door het hekje laten gaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat idee had ik zelf ook iets minder haaks door het hekje. En niet parallel aan het schuurtje. Meer diagonaal zeg maar.Leuke opzet! Misschien iets minder haaks door het hekje laten gaan?

Ik heb het weer geleerd van Roger Hurkmans. Ik zag het bij zijn La Glieze diorama 😉Slim om eerst met papier een 3D opzet te maken! Weer wat geleerd, @Reitze Bierma 💪🏼

Joepie…zo glad als baby billetjes. Hobbel geslaagd en alles fijn geschuurd. Nu nog wat randjes er op met de bevestigingspunten voor een hoes (die ik er niet op doe) en de uiteinden er aan maken. Bekijk bijlage 39460Bekijk bijlage 39461

Dat zie ik niet aan het resultaat. Heel mooi!Animo was even weg
Met veel hoge objecten vroeg ik me af wat de kijkrichting ging worden?

Laat ik ook maar weer eens iets posten.
De ARK is klaar wat mij betrefd...
Brugsecties zijn beweegbaar (als je de "kabels" los maakt)
Bekijk bijlage 39549Bekijk bijlage 39550Bekijk bijlage 39551
Mooi hoor! Scratch built of resin kit?Laat ik ook maar weer eens iets posten.
De ARK is klaar wat mij betrefd...
Brugsecties zijn beweegbaar (als je de "kabels" los maakt)
Bekijk bijlage 39549Bekijk bijlage 39550Bekijk bijlage 39551
Hi Maarten,Mooi hoor! Scratch built of resin kit?
Net als Alex schrijft, een heel mooi scratch project. En inderdaad lastig als het aantal foto's al beperkt is en het dan ook nog eens verschillende uitvoeringen betreft. Knap gedaan!De ARK is klaar wat mij betrefd...
Mooi voertuig, waar je veel kanten mee op kunt. En verstandig om de wielen te vervangen.De Humber scout car van bronco

heeft ook mijn voorkeur. Je kunt het terrein eventueel iets laten aflopen, zodat de tank 'helling af' rijdt. Dat geeft ook al een ander effect. Of iets zijdeling kantelen.Optie B
Ook een idee. Het eerste hersenspinsel was dit.Optie B vind ik de betere.
Door een hek laten rijden? Kan maar hoeft niet. Een heg van krap een metertje hoog kan ook.

Ik zat zelf te denken om de grond naar iets te laten (lichtjes) oplopen naar de voor zijde / straat.heeft ook mijn voorkeur. Je kunt het terrein eventueel iets laten aflopen, zodat de tank 'helling af' rijdt. Dat geeft ook al een ander effect. Of iets zijdeling kantelen.
En de track past. Mooi Walter. Als je iets ziet wat niet klopt, dan kan het blijven storen.Nu klopt te verhouding wel….
Gewoon even testen, aflopend is vaak iets dynamischer om te zien.Ik zat zelf te denken om de grond naar iets te laten (lichtjes) oplopen naar de voor zijde / straat.

… dat @Sylly's Mini Models een figuurtje uitbrengt van een dienstplichtige met een kwast en een pot verf?Even wat foto’s gemaakt voordat hij mijn MOB-complex ingaat in afwachting op ..
Dat is wel een heel Best idee! En dipjes opheffen en complexen wegwerken…….De lat komt (voor) Best hoog te liggen!Misschien dat als er meer dit hebben iets is voor @Rob Mutschler voor de "Best meeting" als onderwerp (in het Voorjaarsmoeheid topic)?
Cursus/tips/tricks omgaan met verfjes en gebruik van de airbrush/penseel. 🙂
Geweldig idee.dienstplichtige met een kwast en een pot verf?

Je hebt weer een geweldig model gemaakt Walter, echt zo benieuwd naar de gekleurde versie. Wat voor jou een heel erg spannend moment is denk ik. Al die details, moeten er goed uit komen.de AMX 13-PRI is voltooid.
FYI... Even een dingetje...… dat @Sylly's Mini Models een figuurtje uitbrengt van een dienstplichtige met een kwast en een pot verf?
Bij MOB-complex Goes loopt het net wat anders:FYI... Even een dingetje...
Voordat voertuigen (spullen) in een MOB-Complex werden opgeslagen. Waren ze eerst door 3e lijn werkplaats gegaan. Voertuigen moesten tenslotte "direct" inzetbaar zijn.
Dus verven was reeds gedaan. Echter preserveringsvet (donkerbruine goedje) werd in ruime mate aangebracht. Vervelend spul 🙁. Alleen te verwijden met een hoop kerosine... Milieu mensen zouden vandaag hier iets van vinden...
Herman