Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig kun je tegenwoordig meestal op het Internet zien wat er allemaal in een set zit, zodat je in kunt schatten of het setje nuttig gaat zijn of niet. Dan nog zijn volgens mij de laatste sets van Eduard die ik gekocht heb, de twee voor de M25 Dragon Wagon geweest, zo’n 25 jaar geleden. Daar heb ik meer dan de helft van overgehouden, en toen was ik wel grotendeels klaar met dat merk 🙁Er zitten zeker hele bruikbare toevoegingen bij maar je moet dit echt stuk voor stuk beoordelen per onderdeel.
Dus…🤔… veel klatergoud waar we mee blijven zitten. Ik denk dat ik wel rijkelijk over de 10 % ga, maar toch…
Ik ben nog bij de lokale goudhandel hier om de hoek geweest, maar die trapte er niet in 😜
Bekijk bijlage 33892
Bekijk bijlage 33894

Ja, in 1/144, de uitgave voor het 40e jubileum van de film Das Boot. Mooie kit inderdaad 👍🏻Is dit de Revel kit Jan?
Nee, dit is een Gato/ Balao Class van de US Navy in een hele foute kleur 🫣Wordt het zoiets?
Bekijk bijlage 33961
Hij past er goed bij in zijn overjas.Ik vond het figuur in de reservedelendoos
Ik volg de vorderingen van de Jagdpanther al een tijde en vind dat het heel goed gaat Tini maar nu zie ik toch één dingetje dat ik echt wel een dingetje vind. 😱die jongens die niet nat werden door hun pluutjes

Nog meer Miniart. De tractor is ook klaar inmiddels en nu kan de hele karavaan in beweging naar de lakstraat...
Bekijk bijlage 34335
Bekijk bijlage 34336
Gr Bas
Zitten met bluetack vast, gok dat links en rechts verwisseld zijn, maar mijn kennis van dit onderwerp is nagenoeg 0....Goed bezig Bas! Zitten de achterbanden goed? Ik heb het idee dat het profiel niet correct is.

Ik ben heel benieuwd. Ik heb hem ook liggen en ben benieuwd naar jou bevindingen. Die bouwtekeningen (eigenlijk zijn het alleen maar weergaves van al de onderdelen) zijn inderdaad enorm onduidelijk.Ik ben begonnen aan de YP408 van Robert.
Toch aardig wat plamuur nodig, soms rudimentair detail, en een beetje back to the 90's qua resin bouw.
Gietwerk is wel goed, recht en geen luchtbellen en minimale gietblokken.
Als je jezelf niet blind staart op perfecte details is deze met wat TLC best leuk af te werken. Van de bouwtekening wordt ik overigens niet echt gelukkig.... daar zou wel wat meer werk van gemaakt mogen worden.
Het wordt trouwens de Unifil uitvoering zoals ze in Libanon rondreden.
Bekijk bijlage 34391Bekijk bijlage 34392Bekijk bijlage 34393

Het zijn twee buizen die binnenin de tank zo langs de uitlaatpijp lopen, over de volle lengte, en dan omhoog buigen om naast de motor uit te komen bij een afzuiger van het koelsysteem. Door allebei de pijpen wordt buitenlucht aangezogen die hierdoor de uitlaatpijp koelt. Het waarom kan ik alleen zo snel niet achterhalen, en al helemaal niet waarom maar één van de twee uitlaatpijpen gekoeld hoefde te worden.T lijkt een uitlaat voor de motor maar het is een set koelbuizen, hoe en waarom geen idee hoor

Ik heb dezelfde en vind het plastic op het eerste gevoel nogal dun. Heb je dat nog opgevuld met iets? Of valt het in de praktijk wel mee?Dit is een vacuümgevormde ondergrond van Heller die ik op een stuk MDF (25 bij 36 cm) gelijmd heb en nu aan het schilderen ben met hobbyverf van een kleur die „pindabruin” heet 🙂