Roger Hurkmans
Lid van de TWENOT
Thanks Jan!
Is ook weer bruikbaar voor details van de brug!👍
Grt,Roger
Is ook weer bruikbaar voor details van de brug!👍
Grt,Roger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat terug rennen is mischien inderdaad wel een optie!🤔
Mee eens 👍🏻Dat ziet er zeker beter uit, het benadrukt de chaos ter plekke beter.

Ik probeer tien goede redenen te vinden waarom er een leeg olievat op de brug zou liggen, maar het lukt niet.

Ik denk dat hij dat gewoon altijd aanhad. Toen was dat nog normale, alledaagse mannenkleding, ook in beroepen waar je dat tegenwoordig totaal niet meer zou verwachten.hij wist vast dat ie op de foto ging, anders had ie vast geen giletje aan gedaan
Ik wil wat op het wat rotzooi op het wegdek neerleggen,andere opties zijn welkom!😉
Hulzen vindt je hier oa. Captcha megaklein,

"Off Topic"... (en 100 schakels ook trouwens).

Nu is het wachten op de klinknagels die ik bij Robi heb besteld.Realistisch! In het esthetische geval zou er een bloedmooie verpleegster aan komen hollen …..Nu breng jij mij weer in twijfel Jan!🙄
Waar gaan we voor,Esthetisch of realistisch!🤔
Nee, niet vergeten ….maar even niet opgeschreven 😉Je vergeet dat ze dan ook tenminste schaars gekleed behoort te zijn walter!
en met zes vingers aan haar rechterhand wel zo handig 🤫Heeeel estetisch,
Bingo!! Heel esthetisch (hoewel die 6 vingers van rechterhand wel schoonheidsfoutje is).Jij zoekt meer zo iets?
Heeeel estetisch, maar ver weg van enige vorm van realiteit...
Bekijk bijlage 34243
Inderdaad mooie titel die de lading op meerdere wijze dekt en direct ook aanwijst waar dit zich afspeelt.En zo zou de titel ook hier 'a bridge too far' kunnen zijn. Als referentie naar de film die we allemaal kennen, maar dit was ook voor Grabner een brug te ver.
Ik zag zes ronde dingen (met rare ribbels) in een groepje, wat een munitiedump van een Genie eenheid lijkt te zijn.dan zie je diverse drums liggen