t35?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eelke Warrink zei:want een Sherman heeft geen dubbele wielen.
Jakko Westerbeke zei:Nee en welk type? 🙂
Bruce Oomen zei:Een Caernarvon dan?
Eelke Warrink zei:Een Panzer IV kan het niet zijn, die heeft niet zulke bogies. Een LVTP-5 heeft überhaupt geen bogies, dus Jamie Hector: hahaha! 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😀
Een Sherman-onderstel is het ook niet, want een Sherman heeft geen dubbele wielen.
Zelf vind ik het erg op een Porsche-ophanging lijken, eerlijk gezegd. Op een Conqueror-onderstel lijkt het ook verdacht veel...
*peinst*
Ik kom er niet uit. Kunnen we een subtiele hint krijgen?
Jakko Westerbeke zei:Dan wordt het dus deze:
![]()
Jakko Westerbeke zei:Tot nu toe allemaal fout, hoewel er al meer dan één heel erg in de richting heeft gezeten, maar toch nèt ernaast …
Het is inderdaad een Caernarvon, en ondanks dat ik weet dat het een beetje flauw is, vond ik de oplossing "Conqueror" toch niet goed omdat hij zo erg snel gegeven werd 🙂 Als hij nou na tien antwoorden pas gekomen was, dan had ik hem denk ik wel goedgerekend.Eelke Warrink zei:Bruce Oomen zei:Een Caernarvon dan?
Dat zou wel heel flauw zijn, of iets een Conqueror of een Caernarvon is kun je niet zien aan het onderstel, of wel? 😱 😱
kan het mischien de T-45/55 zijn?
Het is inderdaad een Caernarvon
Gelukkig....Luuk van Schip zei:😳 ja sorry daarvoor, van rob heb ik ook al het een en ander tehoren gekregen dus vanaf nu (na deze tekst) zal je alleen van die stukjes in het twenot café vinden 😉
Dit is zo'n beetje de hele foto — op een stukje dat ik er rechts vanafgeknipt heb staat nog iets meer loopwerk en een heel klein stukje van de rupsband van de andere kant, maar dat is het wel. Hij komt uit het uitstekende boek Conqueror door Rob Griffin (The Crowood Press, 1999, ISBN 1-86126-251-5).Rutger Warrink zei:Kun je trouwens de hele foto posten Jakko? Ik ken de foto nog niet en zoveel heb ik zelf nooit kunnen vinden over dit beessie..
Hoezo, die niemand kent? Bruce en Rutger kennen hem toch? 😉jan peters zei:een tank die niemand kent....
Het lijkt wel of ik geen voornaam meer heb soms 🙂 ... op trainingen en wedstrijdendagen word ik standaard Dogger genoemd. Afgelopen jaar kregen we een nieuwe speler in het team, en die wist na twee maand nog mijn voornaam niet 🙄Alex van de Wetering zei:Dogger, jouw beurt.