Jan Peters
Lid van de TWENOT
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- 1:35
- 1:72
- 1:144
7,5cm berggeschut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Krupp 7,5 cm Veldgeschut🤐
7,5cm berggeschut
Kanon Nederlands model 7 veld, 75 x 277 R, op gemodificeerd radaffuit met voorwagen met toebehoren - 7.5 cm FK 243 (h)
Dat is 'm Jakko! Het is de magach tagash tsemed, de door de Israëlis aangepaste bruggenlegger op basis van de M60.Magach Tagash Tsemed dan? Of Magach Tagash Akrov? Zoiets, veel verder kom ik echt niet …
Maar hoe hadden we dan uit die foto kunnen halen dat dit de Israëlische was? Voor zover ik kan zie is het verschil (afgezien van de naam) alleen de rupsbanden, en daarvan was niks te zien op de foto die je geplaatst had.Dat is 'm Jakko! Het is de magach tagash tsemed, de door de Israëlis aangepaste bruggenlegger op basis van de M60.
Ik ben helemaal niet zo blij met die ontwikkeling in dit onderwerp, als ik eerlijk ben (niet alleen bij jouw opgave, zal ik erbij zeggen: in het algemeen). Het apparaat wordt correct geïdentificeerd, maar er moet en zal de, tot op de leestekens, correcte benaming gegeven worden van één specifieke gebruiker …? Ik zou elke redelijk correcte benaming die aangeeft dat degene het juiste ding voor ogen heeft, goed rekenen …het ging om de volledige naam 😄
Klopt, maar het is natuurlijk wel een extra moeilijkheidsgraad. Het moet natuurlijk ook niet te makkelijk worden. Persoonlijk vind ik het wel leuk om tot een precies antwoord te komen, of ik nu de vraag moet beantwoorden, of dat ik m stel, maar dat mag ieder natuurlijk voor zich zelf bepalen wat hij wel of niet goed rekent.Ik ben helemaal niet zo blij met die ontwikkeling in dit onderwerp, als ik eerlijk ben (niet alleen bij jouw opgave, zal ik erbij zeggen: in het algemeen). Het apparaat wordt correct geïdentificeerd, maar er moet en zal de, tot op de leestekens, correcte benaming gegeven worden van één specifieke gebruiker …? Ik zou elke redelijk correcte benaming die aangeeft dat degene het juiste ding voor ogen heeft, goed rekenen …
Daar heb je een punt, ik was in de veronderstelling dat de luiken op de foto ook een Israëlische aanpassing waren, dat was dus niet zo, dat had ik van tevoren moeten checken. Mea culpa.Maar hoe hadden we dan uit die foto kunnen halen dat dit de Israëlische was? Voor zover ik kan zie is het verschil (afgezien van de naam) alleen de rupsbanden, en daarvan was niks te zien op de foto die je geplaatst had.
Ik kan me hierin vinden. Bij een aantal moet ik al snel afhaken. Maar dat betekent niet dat het voor mij minder leerzaam is. Als er dan een tijdslimiet aan wordt gekoppeld en een volgend onderwerp wordt aangeboden, houden we ook een flow. Ik ben van mening dat als de benaming leidt tot een specifieke uitleg over het onderwerp, zowel qua uitvoering als gebruik, we aan het doel van dit draadje beantwoorden. En als het lastig is, is de inzender vrij om een keer een hint te geven.Ik ben helemaal niet zo blij met die ontwikkeling in dit onderwerp, als ik eerlijk ben (niet alleen bij jouw opgave, zal ik erbij zeggen: in het algemeen). Het apparaat wordt correct geïdentificeerd, maar....
Hear hear 👏🏼 #me2Ik kan me hierin vinden
Me 3Hear hear 👏🏼 #me2
Daar ben ik het mee eens, maar ik vind dat het ondertussen doorgeschoten is — en dat haalt de lol eruit, in elk geval voor mij maar zo te zien ook voor genoeg andere mensen. Als je namelijk niet oppast, wordt het vooral een manier voor de plaatser van een foto om te bewijzen dat hij meer weet dan de rest.Klopt, maar het is natuurlijk wel een extra moeilijkheidsgraad. Het moet natuurlijk ook niet te makkelijk worden. (…) We zijn natuurlijk wel een club van "kenners", dan mag de uitdaging ook iets groter zijn toch?
Ja, dat was het probleem waar ik tegenaan liep, en ik vermoed de andere antwoorders ook: er was niks te zien dat niet op een „standaard” M60 AVLB te verwachten is, dus uiteindelijk ben ik dan maar een lijst met gebruikers langs gaan lopen om te kijken of iemand hem anders noemde of zo. Dat, in combinatie met de stenen en zo op het achterdek, deed me denken dat je de Israëlische naam wilde hebben (en helaas kon ik die niet in het Hebreeuws vinden, anders had ik voor de veiligheid die geplaatst 🙂 ).Daar heb je een punt, ik was in de veronderstelling dat de luiken op de foto ook een Israëlische aanpassing waren

ik doe in ieder geval m'n best al niet meer...ik vind dat het ondertussen doorgeschoten is — en dat haalt de lol eruit, in elk geval voor mij maar zo te zien ook voor genoeg andere mensen.
Niet goed, het is een Tiger II , of panzerkampfwagen VI ausf BGokje; leopard 1 prototype
Helaas, die was een oorlog eerder.Gokje, Franse Saint-Charmond
Inderdaad is het geen Leopard 1, met de Tiger II zit je behoorlijk in de richting, maar het is hem ook niet.Niet goed, het is een Tiger II , of panzerkampfwagen VI ausf B
Wel grofweg de juiste lijn, maar de verkeerde kant op 🙂het zou dan ook best het panther 2 chassis kunnen zijn in dat geval.