Benjamin de Groot
Lid van de TWENOT
wilde gok: ztz 96?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
erik bakker zei:en jij wint de koelkast, 🙂
groeten erik (who's next?)
R. Wierenga zei:Ehhmm.
Centurion ja, maar kenteken is Zwitsers! dacht ik.
Ex Nederlands misschien en flink verbouwd?
Heb deze foto gevonden, maar de naam: http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=30601&page=34 , staat: 10,5 cm Panzerabwehrsystem «Centurion» A 5583/84 A/5585 bij maar of dat het is?
Cheers Ronald
Een deel, in elk geval. Als ik het goed heb is een ander deel naar andere landen of bestemmingen (schroothoop?) gegaan.JWdeBoer zei:Voor zover ik weet zijn de Nederlandse centurions naar Oostenrijk gegaan om als bunker geschut te dienen.
De Zwitsers hebben in elk geval een paar Israëlische Sho'ts beproefd, misschien dat ze daarom ook dit ding van een dieselmotor voorzien hebben? Of dat deze tank omgebouwde is uit één van die Israëlische, dat zou ook nog kunnen.JWdeBoer zei:En blijkbaar hebben de Zwitsers er ook een Dieselblok ingezet.
Schneiders zijn redelijk bekende tanks — het was dat Jan-Willem me voor was, want gelijk na het zien van je foto schoot die naam ook al door mijn gedachten.R. Goorts zei:ik snap niet hoe jullie het doen...