Jan-Willem de Boer
Lid van de TWENOT
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- 1:35
- 1:72
Bij deze: 😈
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
JWdeBoer zei:Bij deze: 😈
Net zo serieus als een Maus, E100, etc ...Jan Peters zei:LOL een Maus met een Amerikaans accent 🙂
Wat een gedrocht, was dit echt serieus bedoeld?
Jan 🙂
Een MT-LBu is het ook niet, vanwege het aantal loopwielen. De MT-LB heeft er zes, de MT-LBu heeft zeven stuks (en alle varianten daarop ook).Laurens de Wit zei:eerst dacht ik een MT-LBu maar daar is de kleine geschuts koepel aan de voorkant bij verwijderd dus die is het niet.
Als we zo gaan doen is de lol er snel af, hoor …Alex van Riezen zei:@ Jakko: zeg/post dan niks. 🙂 🙂 🙂
Die bedoelde ik dus. Hij lijkt er inderdaad sterk op, maar de neus is niet goed, de deuren zitten anders en de spatborden kloppen ook niet.eelke warrink zei:de al-Fahd van Saudi-Arabië en de Kader Fahd van Egypte, en dit ding lijkt wel erg sterk op die laatste.
Eh … dat dóe ik ook. Maar "🙂" vind ik nogal een uitlach-smiley, zeker als er meerdere staan …Alex van Riezen zei:@ Jakko: maak je niet druk lees ook de smileys en niet alleen de tekst. 😉
Misschien wel, maar jij hebt er een beetje een handje in om het té moeilijk te maken als zelfs mensen als Eelke er niet uitkomen … 🙂Alex van Riezen zei:Een Fahd zou te makkelijk zijn.
Alex van Riezen zei:Hebben jullie eindelijk eens een uitdaging is het weer niet goed haha.
Alex
Olaf Kievit zei:MBT-2000?