Hoi allemaal, was ik weer. Ik heb een vraag, wat niet echt bij dit topic hoort, maar wel bij mijn "verzameling". Vind het een beetje raar om er een nieuw topic van te maken, vandaar.
De vraag is, waar ligt jullie grens?
Ik zal deze even toelichten. Ik ben nu bezig om alle archieven door te spitten voor gemiste foto's. Daarbij kom ik dus bijvoorbeeld een sloot aan Willy's jeeps tegen. Op zich militaire voertuigen, maar ga ik die later terugkijken? Denk het niet...
Ik ben de verzameling origineel begonnen met anti-aircraft spul, omdat dat bij mijn vliegtuigen aansluit. Vervolgens na een bezoek Overloon kwamen daar dus tanks bij. Uiteindelijk werd het alle frontline spul en alles wat maar iets van een wapen had. Maar zoals je aan de laatste 3 foto's kunt zien, ga ik ook al daar vanaf wijken. Maarja, wat nu wel en wat niet?
Aanvullend, TweNot is tankhobbyisten. Eigenlijk horen auto's en guns (zoals de Long-Tom) daar eigenlijk niet bij? Blijkbaar is dit wel 'toegestaan'.
Hoe zit dat met afweerspul? Ik bedoel een Gepard / Cheetah hoort volgens mij er wel onder. Maar hoe denken jullie over een SA-2 launcher? Weinig mobiel lijkt me.
Nog zo'n voorbeeld, maar dan een beetje meer in vliegtuigen. De V1. is dat nou militair, een bom (ja natuurlijk een bom) of een vliegtuig? Valt die hier onder, onder raketten of onder vliegtuigen? En de
Fieseler Fi 103R Reichenberg dan?

Ja een vliegtuig moet bemand zijn, dat kan een criteria zijn.
Prima, en drones dan? De MQ-9 Reaper bijvoorbeeld...
Je snapt een beetje waar ik naar toe wil met deze voorbeelden.
Nu snap ik ook dat dat voor iedereen persoonlijk is. Maar dit is een beetje waar ik nu mee worstel...
Alvast bedankt voor jullie reactie hierop!