.., en dan wil ik even netjes tijdelijk 'afscheid' nemen...
Ik ben er door heen, het is klaar nu.
Mensjes hier, ontzettend bedankt voor de hulp!
Ik ga jullie niet allemaal opnoemen, maar aan allen die gereageerd hebben, bedankt.
Ik zal dit topic bumpen als ik nog iets tegen kom, of weer nieuwe foto's gemaakt heb (hopelijk de 14e mei)
Als afscheid wil ik nog een paar foto's plaatsen die voor mij 'speciaal' zijn. Enjoy!

Leopard 2A6, Oirschot 2008
Soms moet je goede timing hebben, en een mega zoomlens, en dan krijg je dit.

CV9035NL, Oirschot 2012
Look ma! Only one track!

Hurban Armored train, Zvolen, Slowakije (Replica)
Ondanks dat het een replica is, is het wel een hele unieke om in de collectie te hebben!

Leopard 2A6, Soesterberg 2016
Een van de bruutste actiefoto's die ik gemaakt heb.

M4A4 Sherman DD, Juno Beach 2017
Gemaakt tijdens Normandie roadtrip. Ik moest en zou een DD op de foto krijgen. Gelukt!

K5 Leopold 28 cm, Batterie Todt Museum 2017
Nog eentje van diezelfde roadtrip. Museum was gesloten wegens een stroomstoring. Ik moest en zou dat ding op de foto krijgen. Door de mist en met zoomlens er dit nog van kunnen maken. Maar ik heb em wel!

Pz.Kpfw. VI Königstiger Ausf. B, Saumur 2017
Op mijn verzoek op de laatste dag van de trip naar huis omgereden via Saumur. Ongelofelijk goede keuze! Met als hoogtepunt dit monster.
Later heb ik em nog zien rijden in Overloon: Je hoort em eerst, dan zie je em en dan voel je em (grond trillen). Wat een beest! Die beleving staat in mn geheugen gegrift.

Merkava Mk.1, Saumur 2017
De meest aangename verassing van Saumur. Ik wilde een Merkava wel eens zien (en fotograferen) in het echt, maarja Israel... had het al lang uit mn hoofd gezet. Wist ik veel dat er een in Saumur stond! Pleasant surprise, to say the least!

BVP-2, Strela-10M, T-72M4CZ, Mi-24D Hind, Nato Days Ostrava, Tjechie
Hoeveel meer Koude Oorlog battlefield wil je het hebben in 1 foto!

Challenger 1, Soesterberg 2019
Naar een kindershow gegaan speciaal voor deze. Depots waren ook open, maar dit was de belangrijkste reden toch te gaan.
Hebbes! Nu nog een ABRAMS en dan ben ik 'compleet'.
Mensjes, tot later!
(ik ga weer terug naar de vliegtuigjes nu...)