- Interesses
- Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Bergepanther
nou, dat wordt al weer heel wat. je schrijft dat je het geheel niet al te vies wilt maken, omdat het ding op de weg rijdt, maar ik heb nog nooit een auto gezien die zo stoffig is, als dat je een tijdje op de weg hebt gereden, je krijgt dat zo'n grijs bruine gloed over de onderkant van de auto. naar mijn idee is de motorkap IETS te veel gelicht, maar mag het metalen deel van de bak juist nog wel een randje stof gebruiken. denk hierbij ook aan de voorkant van de bak, ieder zuchtje stof wat je tegenkomt slaat er tegenaan, en zodoende wordt ie aardig stoffig lijkt mij.
de banden zijn prachtig gelukt, maar hadden naar mijn idee een iets schonere wang mogen hebben, daar vervormt de band het meeste, en daar blijft ie dan ook vaak het schoonste!
mooi om te zien dat ie bijna klaar is, heb je straks een mooi ding om neer te zetten!
Timo
de banden zijn prachtig gelukt, maar hadden naar mijn idee een iets schonere wang mogen hebben, daar vervormt de band het meeste, en daar blijft ie dan ook vaak het schoonste!
mooi om te zien dat ie bijna klaar is, heb je straks een mooi ding om neer te zetten!
Timo