Re: Gentle Giant: Feldküche detail 09-12-2011
Goeiesmorreges
😀
bijna was ik begonnen aan de Woroshilovets rupstractor van Trompetter
😳
Retegave machine, die ik nie kon laten liggen in Emmeloord
😛
Wilde even geen nee verkopen aan het koopspook, maar hee, het wordt winter, dus de isolatie mot aangedikt, niet dan ?
Heb dan ook maar een ouwe Zibro Camin opgegraven in de schuur, dus 't is zeer comfortabel prutsen op zolder.
Is zeker geen overbodige luxe zo'n kacheltje, want ons huis is gebouwd in de jaren 60, en
er is wel maatschappelijk geaccepteerde isolatie aanwezig, maar dat is renovatie-isolatie, dus niet ideaal.
Heb wel een nieuw lont in de Zibro gestoken vanwege een roetprobleempje
😱
Goed, ik ben weer lekker annut mierenneuken geweest met bits 'n pieces !
Laatste dagen alleen nog maar achter de komma gewerkt geloof ik, maar het lukt immer nog zonder microscoop
🙂
Heb 'ns geteld, en kwam op iets van 145 toegevoegde deeltjes tot nu toe. Veldkeuken dus hè ?
Bekijk het maar eens op uw gemak. Hier en daar moeten nog de puntjes op de i gezet worden, en er
moet nog het 1 & ander toegevoegd, maar sofar so good, als ik zo vrij mag zijn
🤣
De hier geplaatste foto's zijn max. 1024pixels breed.
Het kan zijn dat er een stukje van de foto's wegvalt (rechterkant) als de monitor-resolutie niet hoog genoeg staat.
Verder kan ik nog mededelen dat er weer meer eelt op de knieën te vinden is... ik ben echter wel blij met mijn vinyl vloertje, want
als ik iedere keer die weg- gesprongen, geveegde en weg gewaaide deeltjes in tapijt had moeten opsporen ?
Dan was ik vast al lang en breed opgeborgen in het plaatselijke gekkehuus.... ach, anders zit je tóch maar de hele tijd
😉
OK luitjes, dat wassem voor nu, commentaar en suggesties welkom. Zoals bijv. de suggestie van Ron :
Kun je dat gebroken ringetje niet fixen met een drupje lijm?
ik zei putty, maar op de foto leek het alsof je je fiets kon parkeren in die kier.... affijn, een beetje supermanlijm was dus afdoende...
Bedankt voor de belangstelling en óp naar de volgende updeet

Ene vroolijke groet uit den hooooooooooooooooooogen hoed
😀
Peter