- Interesses
- Softtop voertuigen Duits WWII
En dan speciaal in de V-2 troepen met hun voertuigen.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Net gereed een Meillerwagen met Rheinbote conversie
Op de werkbank een T-stoff heater voor de V2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik zou echter wel wat voelen voor de opbouw die de DMMB gebruikt.
Iets meer gesplitst maar naar mijn gevoel erg duidelijk.
De nieuwe benamingen bevallen mij goed!
Vind ik zelf ook geen slecht idee.....als de links inderdaad alleen verwijzen naar referentiefoto's en niet naar modelbouwtechnieken(?)Zou het wat zijn om de 'handige links' onder te brengen in ' Militaire voertuigen en geschiedenis' ?
Ja, in eerste instantie inderaad een hartverzakking.....maar aan de andere kant zie ik daar wel dat er in alle sub-forums de afgelopen 2 maanden berichten zijn geplaatst en dan heb ik er weer wat minder moeite mee. Bij ons heb je gewoon wat sub-forums en stickies waar al lange tijd niets gebeurd is....in dat geval snap ik het nut van zo'n extra onderverdeling niet.Oei Bert, als Alex die onderverdeling daar ziet dan krijgt hij acuut een hartverzakking
Kan misschien wel tegelijk.......oude links controleren, checken en omvormen tot HL 2.0? Als we gaan onderverdelen wil ik Canadese links wel op me nemen en/of Brits.Uhm, zullen eerst eens kijken hoeveel er nog werkt aan oude links op HL 1.0? Dan hebben we nog even tijd om een leuk plan te bedenken hoe en of een eventuele HL 2.0 opgezet kan worden.
Vind ik zelf ook geen slecht idee.....als de links inderdaad alleen verwijzen naar referentiefoto's en niet naar modelbouwtechnieken(?)
Bijna gegarandeerd. Het forum past z’n uiterlijk enigszins aan aan de beschikbare schermruimte, waarbij het voor kleinere schermen ruimte bespaart door sommige dingen weg te laten die je op grotere schermen wel te zien krijgt. Vergelijk maar eens hoe het er op je telefoon uitziet ten opzichte van een PC of een tablet.Ik gebruik alleen mijn telefoon, de pc eigenlijk nooit meer, dus wellicht dat het daar aan ligt?