- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- 1:72
- Nu bezig met
- 1:35 M2 half-track, Churchill VI, Piranha PWI en M4 (105 mm) HVSS
Als je in de navigatiebalk bovenin op Wat is er nieuw klikt kom je op een pagina met de tien recentste berichten en onderin een knop Bekijk meer die een langer overzicht geeft en het ook opsplitst in wat er nieuw is sinds je laatste bezoek, en wat er daarvóór nieuw was.Eerlijk is eerlijk.....die "nieuwste berichten" balk is een echte verbetering en doet een deel van bovenstaande teniet....wat mij betreft mag dat nieuwste berichten kopje dan ook beste iets langer....(10 berichten? 15?)
De zoekfunctie van het huidige forum werkt redelijk goed, behalve dan dat hij te korte woorden weigert (drie letters of minder). Ik zal eens kijken of dat op minder te zetten is, want ik probeerde laatst berichten te vinden over Rob de Jong maar kreeg dan natuurlijk alleen hits waarin „jong” voorkwam zodat ik nog door de bomen het bos niet zag.ok info zoeken oftewel de informatie moet ontsloten worden want anders kan je niks vinden;
Misschien niet, maar dat is eigenlijk het echte probleem: zo’n beetje alle programma’s tegenwoordig hebben een zoekfunctie, maar mensen gebruiken hem niet omdat ze niet weten dat hij er is, of omdat ze er bang voor zijn of zo …Geen hond gebruikt de zoekfunctie van het forum om aan zijn informatie te komen.
Ik wijd het eerder aan Facebook en consorten, maar ja, ik wijd ook de teloorgang van mailing lists aan webforums, dus er zal over een tijdje ook wel weer iets komen dat „social media” naar de achtergrond doet verdwijnen.Zelf denk ik dat de achteruitgang van de forums ook wel een beetje te koppelen is aan de opmars van de mobiele telefoon.
XenForo werkt echt heel veel beter op m’n iPad dan phpBB deed, dat in elk geval.Waarschijnlijk sluit het nieuwe format beter aan bij het gebruik van een mobieltje.🤓.......
Je weet dat de meeste eps¹ voor bedrijven e.d. niet meer zijn dan uitgeklede webbrowsers die gewoon wat specifieke pagina’s van een webserver laten zien, toch?dus als we echt met de tijd willen meegaan......is het dan niet eens tijd voor een Twenot-app?🤔
¹ Dat zou mijn mening over dit fenomeen al wel duidelijk moeten maken 🙂
Laatst bewerkt: