- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Medium Tank T6, A34 Comet, KL M4A1 Sherman
Een model dat ik al een paar jaar op de plank heb liggen is een Sherman III van Asuka, en nu de Britse Franse tanks af beginnen te raken begin ik er eindelijk eens aan:

Bij dit model zitten decals voor een tank genaamd Churchill van 3 County of London Yeomanry, dat wil zeggen, deze tank:
(bron)
(bron)
En omdat ik een uitgave van dit model heb waar een setje van Value Gear bij zat met bepakking voor achterop, inclusief „in” de rekken die gemaakt zijn van de achterste delen van de zandschermen, ben ik van plan om die ervan te maken. Niet met de waaduitrusting zoals op de foto’s, maar zoals hij er wat later bij gereden zal hebben, tijdens de gevechten op Sicilië.
Ik ben maar begonnen met de onderkant van de romp:

Op zich weinig over te melden: het is een Asuka Sherman, dus de rompdelen passen goed in elkaar ondanks dat het allemaal platte stukken zijn in plaats van een ééndelige romp.

Bij dit model zitten decals voor een tank genaamd Churchill van 3 County of London Yeomanry, dat wil zeggen, deze tank:
(bron)
(bron)En omdat ik een uitgave van dit model heb waar een setje van Value Gear bij zat met bepakking voor achterop, inclusief „in” de rekken die gemaakt zijn van de achterste delen van de zandschermen, ben ik van plan om die ervan te maken. Niet met de waaduitrusting zoals op de foto’s, maar zoals hij er wat later bij gereden zal hebben, tijdens de gevechten op Sicilië.
Ik ben maar begonnen met de onderkant van de romp:

Op zich weinig over te melden: het is een Asuka Sherman, dus de rompdelen passen goed in elkaar ondanks dat het allemaal platte stukken zijn in plaats van een ééndelige romp.