Robert Jan de Wit Kfz.69+3.7 Pak (foto's 17/2)

Hoi iedereen!

Ik ben blij te melden dat mijn Foc project af is!
Vanmiddag heb ik de laatste dingen afgerond, zoals draden aan de telegraafpaal en nog wat accesoires voor op en aan de truck.
Na veel 1:72 en wat halfslachtige en mislukte pogingen op het gebied van 1:35 is dit mijn eerste 1:35 project wat ik sinds lange tijd afgerond heb en ik ben nu echt besmet geraakt (Beginners Modelling Syndrom denk ik....)
Hoewel er natuurlijk nog heel veel voor verbetering vatbaar is ben ik erg tevreden met het resultaat en heb ik eindelijk ideeën uit kunnen werken waar ik al lange tijd mee rond liep.

Als het weer het toe laat maak ik zo snel mogelijk de eindfoto's.
Alvast iedereen bedankt voor de commentaren, complimenten, kritieken en het volgen van mijn werk.

groet,
Robert Jan
 
Hey Robert,

Nee jij bedankt, dat je jou project juist met ons wilde delen en niet met andere en dat je zo makkelijk hulp en tips aan ons wilde geven ;)

Al had je niet verteld dat dit pas je eerste 1/35 project is had ik zeker gedacht dat je al veel langer dit soort projecten uitvoerde.

Nick
 
Hoi iedereen,

Het diorama is klaar hier de foto's die er van genomen heb.
De "officiële" foto's staan in het (eind) topic.

groet,
Robert Jan

DSC01344.jpg


DSC01368.jpg


DSC01345.jpg


DSC01346.jpg




DSC01348.jpg


DSC01349.jpg


DSC01350.jpg


DSC01353.jpg


DSC01354.jpg


DSC01355.jpg


DSC01356.jpg


DSC01357.jpg


DSC01359.jpg


DSC01360.jpg


DSC01361.jpg


DSC01364.jpg


DSC01365.jpg


DSC01366.jpg


DSC01367.jpg
 
He Robert ik vind dit echt heel knap

maar het mist idd wat leven , het heeft ook een teveel aan lege ruimte voor en rechtsnaast het voertuig

mss daar nog iets mee doen

een beest, wat plukken gras, ...gewoon om het daar meer te breken

verder niks dan lof

mvg
Dominique
 
Robert Jan.
Prima dio dat je echt een Barbarossa-gevoel geeft. Goeie afwerking en positionering van de elementen. Ik ben het met Dom eens over de lege ruimte, alleen ik zou er links en aan de voorkant een paar cm van de grondplaat af hebben gezaagd ;) .
 
Ik vind het mooi. Geeft goed de sfeer en periode weer en je hebt aan veel details gedacht. Zelf had ik hem halverwege om de hoek gezet, zodat je niet aan 1 kant de lege ruimte hebt, maar aan beide kanten een beetje, en dit kun je met de figuren wel weer goed maken. Zo heb je ook meer 1 geheel denk ik en zonder de "kale" plek.

groetjes
 
Leuk om te lezen dat een ieder een andere mening heeft. Zelf vind ik die 'lege' ruimte juist weer leuk omdat ik een gevoel krijg dat aan de linkerkant een weiland of iets dergelijks zit. Tevens komt de meest linker deutscher weer mooi uit vind ik. Alsof hij een lange eenzame wandeling achter de rug heeft.

Hoe dan ook, hier ook niks anders dan lof. Het geheel past heel goed bijelkaar qua kleuren en dergelijke. Een mooi geheel!


Gr,
Jeroen
 
Hoi allemaal,

Bedankt voor alle positieve feedback.
Tja, en over de 'kale plek'. Dioramatechnisch is het misschien niet gangbaar maar daar wil ik toch een beetje de weidse ruimte van Rusland mee laten zien. Het is een beetje symbolisch bedoeld. Ik laat het zo.
Desalniettemin staan de tips en opmerkingen genoteerd en zullen zeker worden geraadpleegd voor een volgend project.
Nogmaals bedankt!

groet,
Robert Jan
 
Terug
Bovenaan