RailAway-update: H-D 750 + kradfahrer 05-03-2013
Hoi pipeloi gasten
😀
niet stilgezeten hoor, regelmatig hier een bietje rondouwehoeren,
maar ook stilletjes aan verder met die United Snakes koffiemolen inclusief menner
😉
Het apparaat is groen en gelig en de chauffeur is in bijpassend groen en grijs afgekneed.
Het lijkt dat ik nu eindelijk begin door te krijgen hoe om te gaan met Tamiya-acryl + Tamiya lakverdunner + luchtdruk.
Geen korrelige finish deze keer
😛
Eerst even de leren tas waar ik niet tevreden over was :
Dit is het exemplaar wat op de bike komt :
Na de tas te hebben afgewerkt heb ik als volgt de riempjes + gespen gedaan :
Eerst een laaange sliert gerold en die met een rolletje platgewalst.
Daar een gespje op geschoven >> kort uiteinde omgebogen en met stipje CA gesloten >> afknippen op maat.
Bitte sehr...
oent jetst das motorkraftfaaraad :
gebruikte kleuren na de medium grijs grondlaag : groen voor de basis en opgelicht groen voor de hoge licht (modulatiegeneuzel).
Heb gekozen voor dit groen omdat ik er vanuit ben gegaan dat de Russen de Land-Lease vehicles in hun eigen groen overkladderden....
Van laag bekeken zie je dus logischerwijze geen hoog licht.... mooi groen niewaar ?
🤣 bedoeling van het vrij groene groen (Ruski Style) is dat het meer
legergroen zal gaan ogen door wasjes, filters, fading, dusting, misting, rusting, mudding, sanding, burning, chipping, baking & shaking en weet ik wat nog meer
Op de volgende twee foto's zie je ware kleur.
De bleekgroene kleur is recht van boven gespoten. Ook dus op delen aan de zijkant, velgen, remtrommel enz.
En hier een setje foto's met gevarieërde lichtval en helderheid .
Wat ik intussen ook een beetje al gedaan heb qua
spelen met licht in kleur kun je zien aan de lichtgroen geschilderde details
Dit is niet zozeer een hooglichtkleur alswel een lichtere tint om de UITstekende kleinere details te benadrukken (yep, ook kleurmodulatio).
Let wel : dit is nog slechts het prille begin !
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden...
Ich, Johann Krämer bin völlig bekleidet mit GrüneMasse, MagischeSculp und AndreaSculp.
Knöpfen an meiner M-42 Parka sind aus Plastik und die Schnalle is von Dragon hergestellt.
Mein Skelet ist von Kupferdraht und ich habe ein resin Kopf.
Die Knochenbecher sind resin exemplaren und meine Hände sind Tamiya Fabrikaten.
Wegen der Tabakmangel rauche ich eine dauerhafte sigarette hergestellt aus Kupferdraht.
Wat nog rest aan de parka zijn de twee koordeindjes waarmee de capuchon dichtgetrokken kan worden.
Bedankt voor uw aandacht ! vragen opmerkingen en recepten voor vleermuissoep altijd welkom
groeten met sproeten en de mazzel !!
Pjottur