Joost Blakenburg
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Nederlands militair
- Schalen
- 1:35
- 1:72
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Amen!Nu moet Takom de M577 alleen nog in 1:72 uitbrengen ........
Nou, de leverproblemen hebben toegeslagen hoor! Besteld op 22 augustus maar nog niet onderweg. (betreft de Gaahleri verfschudder.....)Ik nu ook, ondanks dat er vermeld was dat de levering vertraagd zou zijn.
Da's jammer... vreemd ook. Ik heb ook op 22 augustus besteld. En 25 augustus stond DHL voor de deur met een verfschudder 😳Nou, de leverproblemen hebben toegeslagen hoor! Besteld op 22 augustus maar nog niet onderweg. (betreft de Gaahleri verfschudder.....)
Doel je daarmee op die Humbrolpotjes? Die zijn nog altijd bruikbaar, maar ik heb het vermoeden dat een verfschudder daar weinig mee zal kunnen. Als het pigment één grote klont op de bodem is, maar er ligt nog wel een laag olie op, zul je die klont vermoedelijk eerst kapot moeten steken voordat je het weer door de olie kunt mengen. Doe je dat met een stokje, dan kan dat wel vijf, tien of zelfs vijftien minuten duren — zeg ik uit ervaring. Zit er geen olie meer in, dan kun je het potje wel weggooien.Goed, ik heb geen haast.... hoe kan je haast hebben als je potjes tot leven wilt wekken die al 10 jaar niks meer doen.......