Nieuw in modelbouwland!

Ruimte is inderdaad een ding met die bakbeesten

Ik dacht nieuwe Tamiya pampers met Ultra Thin Absorbent Coating om ons te beschermen het droog te houden bij de aanblik van al die nieuwe modellen in 1:35 en 1:16. Blauw voor als je je echt helemaal laat gaan, licht groen voor als het even helemaal niet goed gaat, roze voor een bescheiden plens, leger pastelgroen als je het wilt camoufleren en saai grijs voor een simpele druppel.
Gaat ook tot de standaarduitrusting van een TWENOT stand behoren …

Maandag bericht gekregen van lzmodels:

lzmodels info
From:lzmodels.info@gmail.com
To:Libor Zachoval

Mon, Jan 27 at 2:58 PM

Hi there

just a quick update, if you had ordered this, all 1/35 Thunder Model TM35010 Ward LaFrance preorders are being posted this week. We received the boxes and some stuff a couple weeks ago, and the plastic parts will arrive on Wednesday. Thank you again for your support and patience
If you missed this kit's special offer, we have a few spare kits and if you are interested in getting one, please email me. Due some shipping delays and Chinese New Year holiday these kits will not get to the worldwide market before March or later.

Best regards
Libor

Copper State Model heeft weer een paar motorfietsen, na de Triumph Model H, moet de Wanderer 4hp 2-cylinder en de Vickers-Clyno Mark IV Motorcycle uitkomen. in zowel 1/35 als 1/32.

35204d_101279fd8d4d4122b34a2b1ace675b70~mv2.jpeg

Wat betreft Italiaanse modellen, een Benelli 500 VLM

En een gruwelijk lelijke civiele Rus, zijn voorganger ziet er wel leuk uit.

En een gruwelijk lelijke civiele Rus, zijn voorganger ziet er wel leuk uit.
jaha ! mooi van lelijkheid 😋 fraai assortiment heeft Guntower Models.... jammer dat de EU ons belet ervan te kunnen genieten...

Meer foto's in bovenstaande link

9361-entry-0-1738397004.jpg

Naar mijn idee is erg slecht nagedacht over de uitrusting van deze figuren. Ik zou denken dat de bemanning van zo'n voertuig alleen een koppelriem droeg. Niet de schouder riemen, patroontassen en gasmaskers dus. In zo'n krappe ruimte is het dragen van laatstgenoemden helemaal absurd.

Arjan

Tsja, ik denk dat ze gebaseerd zijn op een ontwerp voor de nieuwe 1:16 paks, maar dit is inderdaad behoorlijk knullig. Ik zou ook de webbing niet verwachten, niet nodig om je riem omhoog te houden als er niks aan hangt. In de halftrack is plek zat om je psu te bewaren

Ik ga daar zeker binnenkort een en ander bestellen

Nieuwe nieuwsbrief van LZ Models

Libor of LZ models
From:lzmodels.contact@gmail.com

Thu, Feb 27 at 2:51 PM

Hi there
It's been a while since our last newsletter, and we have a couple of new releases

LZ Models
LZ35033 1/35 Ward LaFrance M1 Upgrade set 2 /3D printed pulleys set/
LZ35034 1/35 Ward LaFrance M1 Upgrade set 3 /Firestone Bar Grip resin wheels/
LZ35035 1/35 Ward LaFrance M1 Upgrade set 4 /Firestone resin wheels/
LZ35933 1/35 LRDG Bofors Gunner
LZ35934 1/35 LRDG Bofors Loader

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Special offer
With crazy increased postage and shipping costs, we cannot offer it free anymore, but we still cover around half of postage in our special offer and charge only a part of it according to kit size and the destination

LZ 35033 1/35 Ward LaFrance M1 Upgrade set 2 is available to book now for 11 euro each (20% discount) + token shipping cost 5 euro worldwide ( save 4-8 euro)
LZ 35034 1/35 Ward LaFrance M1 Upgrade set 3 is available to book now for 12 euro each (15% discount)
LZ 35035 1/35 Ward LaFrance M1 Upgrade set 4 is available to book now for 12 euro each (15% discount)
LZ35933 1/35 LRDG Bofors Gunner 8 euro each (12% discount)
LZ35934 1/35 LRDG Bofors Loader 8 euro each (12% discount)

token shipping cost 5 euro worldwide for 1-2 items, 7 euro worldwide for 3-6 items

These items are ready for shipping in early March
..............................................................................................................................

This special offer is valid by Friday, the 28th of February, midnight only. In case of interest to pick up any of these, please reply to this email with what and how many kits you want and I will reply my confirmation email ASAP and then the PayPal invoice will follow

For the near future, we are preparing more Heavy Wrecker Ward LaFrance variants 3 and 1, and also the long awaited 1/35 German BR80 Locomotive and Kesselwagen kits are now in early molding stage

If you do not wish to receive our newsletters, please reply simply "STOP" to be removed from our mailing list.

Thank you for your support once again
Best regards
Libor

Bijlagen

• Set 2.webp
    Set 2.webp
    53,9 KB · Weergaven: 7
  • Set 3.webp
    Set 3.webp
    69,8 KB · Weergaven: 3
  • Set 4.webp
    Set 4.webp
    63,9 KB · Weergaven: 5
  • LRDG Bofors gunner.webp
    LRDG Bofors gunner.webp
    49,8 KB · Weergaven: 8
  • LRDG Bofors loader.webp
    LRDG Bofors loader.webp
    50,7 KB · Weergaven: 8
Paul,
ik denk dat jouw bijdrage in de verkeerde rubriek staat. Het gaat hierin over nieuwe kits/accessoires die verschenen zijn.

Ik heb vandaag de 3 nieuwe decal vellen voor Britse DUKW's van Star Decals besteld voor mijn 2 ongebouwde Italeri DUKW kits.

WBGgBn2.jpg

ItAqb8w.jpg

ymFa0BJ.jpg

I1UMnJZ.jpg

CEqfKYW.jpg

1rrMaIA.jpg

Ik heb overwogen om nog een DUKW kit van I love kit/Trumpeter aan te schaffen maar die kits zijn eigenlijk gewoon te duur voor hetgeen je ervoor krijgt. Deze kits kosten ruim het dubbele van een Italeri kit. Voordeel t.o.v. Italeri kit is dat de wielen het juiste formaat hebben maar daar staat tegenover dat de banden dan weer van een soort vinyl zijn. Detail is ook niet geweldig waardoor je waarschijnlijk ook nog een Eduard pe setje moet aanschaffen. Ook ontbreken bij deze kits de leguanen die toch echt thuis horen op DUKW's.

Arjan

Wat is dat voor monsterlijke conversie? Lijkt me een soort mad max achtig iets. Of is het een serieus bestaand voertuig geweest?
Schijnbaar wel een ding geweest in 1942 😛

Iemand deze al geprobeerd ?

Blijft leuk dat Masterbox historische figuren uitgeeft:

Oude Tamiya, kleurt goed bij de Landrovers

Nog zo'n mooie van Copper State Models

En nog 2 aparte modellen

Weer zo'n mooie van Copper State Models, ze zijn daar goed bezig:

Gecko Models komt met een nieuwe Landrover en sets Sherman tracks, deze zaten al bij de modellen, maar nu dus ook los verkrijgbaar:

Bravo-6 figuren Chindits:

Van Eduard een radio set voor een Sd.Kfz. 250 van Gecko, we zullen even de mening van onze expert @EricReist af moeten wachten of deze de moeite waard is:

1/35 Bezems ? Hoe zijn ze daar zo op gekomen, zit er iemand stiekem mee te lezen op Twenot om ideeën mee te pikken ?

Masking sets voor de nieuwe Dodge van Zvezda:

Fallschirmjäger van Panzer-Art, ook los verkrijgbaar

En dan klein maar fijn 1/72 :

Terug
Bovenaan