Dat is z’n eigen database.
Klopt!
Ik wilde ooit alle WO2 voertuigen en geschut in
1/35; 1/32; 1/30 plastic gaan bouwen maar dat ging me niet lukken qua geld en tijd!
Een andere tik van mij (ik heb er meerdere
🤣) was box-arts verzamelen.
Toen ik eenmaal een computer en internet had ben ik alle merken en voertuigen (en de geschiedenis daarvan) gaan verwerken in een soort van database, met het idee om daar een boekje o.i.d. van te maken.
Dat boekje zou uit meer dan honderd pagina's gaan bestaan (uitgeven is sowieso al niet te doen) en is constant aan veranderingen onderhevig, dus dat werd 'm ook niet.
Maar ik hou alle uitgaven op dat gebied (voor de leuk) nog bij.
Een eigen site is ook geen optie ( te duur en dat kan ik gewoon niet) moet je ook constant bijhouden! Zoals Jakko dat geweldig doet.
De pdf-jes die ik van alles heb, kan ik hier ook niet hier plaatsen dus laat ik af en toe wat zien in de vorm van jpg-tjes als bijdrage aan het één of ander.
Om alle Pdf-jes etc. in een cloud op te slaan kost mij ook teveel geld (ik heb nu eenmaal een kleine beurs, en het geld wát ik heb, daar koop ik liever af en toe een model van).
Mocht je toch van een merk willen weten wat ze allemaal hebben (of hadden) of een bepaald voertuig dan vraag het maar
(geld niet alleen voor Tini)!
Vooruit dan, enkele voorbeelden.
Voorkant van het boekje dat er nooit kwam 😉
Box-arts per merk (out of production) zoals deze van Monogram

Box-arts per merk van Nu
Box-arts per voertuig/geschut