- Interesses
- Voertuigen WOII
Militaire geschiedenis algemeen
tactische games (geschiedenis)
- Schalen
- 1:16
- 1:35
- Nu bezig met
- Sd.Kfz.250 (1/16)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
aiaiai... de UC of de Pak.....UC of de Pak.....UC of de Pak........ UC met Pak erachter ?......allebei dus 😍Gelukkig zijn er nog producenten die iets anders aandurven !
Hé WalterWat is dit toch opeens met 1:16. Dan moet je toch echt wel vitrine ruimte hebben …en een groot huis. Ben benieuwd of er statistisch verband bestaat tussen de schaal waarin je bouwt en het huis waarin je woont …maar ik vermoed dat het antwoord is dat er geen duidelijke relatie bestaat….
*Universal 🙂Bren Carrier
Een paar jaar terug heb ik een afscheidscadeau gemaakt van een T-72B1 in 1/16. Helemaal aangepast en met diorama. De display kist hier omheen was gigantisch...Wat is dit toch opeens met 1:16.
Da's een mooie bak voor een mooie bak!Een paar jaar terug heb ik een afscheidscadeau gemaakt van een T-72B1 in 1/16. Helemaal aangepast en met diorama. De display kist hier omheen was gigantisch...

Die M3 van Miniart ziet er echt heel mooi uit!Er komt weer heel veel moois, nu de Spielwarenmesse op volle toeren draait.
Kemperink
jammie stukkie heavy metal 😛M1A1 Heavy Wrecker.
www.scalemates.com

Prachtig, maar wel met een prijskaartje
Echt een dotje!
Als deze net zo goed is als bijvoorbeeld hun AEC, dan is het een prachtige kit om te bouwen. Met luiken open kijk je mooi naar binnen.Hier plaatjes van Miniart's nieuwe Initial M3 Stuart met interieur.
Deze was in Eindhoven al geïntroduceerd samen met de genie versie van de YPR. Mooie aanwinst !
Kijk ...“AFV Club announced their upcoming release.”

En de nieuwe dan?M113C&V oude uitvoering
Die is er al (3D printed van @Sylly's Mini Models)En de nieuwe dan?