En hopelijk is het geen rebox van het oude hellermodel, want reboxen kennen ze de laatste tijd wel goed...
pascal
pascal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Preiser kan je daaraan wel helpen. De site is waardeloos, maar als je de catalogus voor artikelnummers 10010–10316 downloadt vind je daarin verschillende setjes met wat je zo te zien zoekt 🙂Ron van Wiggen zei:Nu alleen nog 1 of 2 1/87 vrouwtjes in badpak of mini-jurk.
zie ?? ook gemist...Afgelopen SMC werd deze set daar geintroduceert en heb ik hem gelijk gekocht!
Geen gepland nut er voor, maar vond het gewoon lachen!
Sverige är hälsosam för hjärnan inte ? 😉Ron van Wiggen zei:Een heel klein tipje van de sluier.....
Deze figuren zijn niet van mij, maar de rechter is eveneens mijn basis en de linker geeft een kleine hint in de richting....
Ze heet Bushcraft Betty....
![]()
Ik begrijp je Boris, en ben al twee keer op de registratie pagina geweest, maarboris bakker zei:Al zou het enkel voor de hobby zijn is het al meer dan waard om een Facebook account aan te maken. Alle forums bij elkaar vormen nog geen fractie van wat er op hobbygebied op Facebook langskomt vanuit alle uithoeken van de wereld. Dus voor de niet-facebookers ; overweeg het eens want je mist nu enorm veel aangaande deze hobby en krijgsgeschiedenis. 😀
Groetjes
Ik heb allerlei redenen om dat soort sites nu juist te mijden. Het is dat je moeilijk zonder Google of een vergelijkbare site kunt om iets uit te zoeken, maar anders gebruikte ik die ook niet. Eén van de redenen is dat alles waar ik me voor moet registreren en daar géén lidmaatschapsgeld voor moet betalen terwijl het duidelijk geen hobbymatig gebeuren is, per definitie verdacht is. Een andere is dat ik een vreemde karaktertrek heb waardoor wat „de massa” leuk vindt of aan meedoet, voor mij steeds meer aantrekkingskracht verlíést.boris bakker zei:Dus voor de niet-facebookers ; overweeg het eens want je mist nu enorm veel aangaande deze hobby en krijgsgeschiedenis. 😀
Bruce Oomen zei:Het zou me niks verbazen als er ook nog een Duitse versie van uitkomt. Als je naar de Turret sprue kijkt dan zie je dat het figuur, gereedschappen, antenna mounts en cupola op een apart stuk zitten.Bruce
pascal bastiaens zei:En je kan hem schilderen met de fury verfset van ammo of mig : http://www.jadarhobby.pl/amig7427-fury-sherman-set-p-40723.html
pascal
j.w.stokkers zei:pascal bastiaens zei:En je kan hem schilderen met de fury verfset van ammo of mig : http://www.jadarhobby.pl/amig7427-fury-sherman-set-p-40723.html
pascal
ja hoor de gekte slaat nu onderhand echt toe in modelbouwhobbyland. Maar ja deze MIG set zal waarschijnlijk door Bef Pitt zelf wel zijn gemaakt en voorzien van handtekening. Wat een waanzinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 Ga er vanuit dat er ook een flesje Bef Pitt urinate-wash bijzit??
Gr.JW
Jakko Westerbeke zei:zoals je bijvoorbeeld op de foto’s kun zien waar de toren vergeleken wordt zijn de onderdelen anders: