- Interesses
- Diorama en vignettes, WO2
- Schalen
- 1:35
- 1:48
- 1:56 (28 mm)
- 1:72
- 1:76
- 120 mm
- Nu bezig met
- Vignettes WW2, enkel voertuig
Dragon heeft een hele mooie sdkfz234
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
eentje voor de wishlist, die 234/1
Ik kan daar nog wel inkomen, extra banden, volledig interieur incl. motor enz. En de keuze is natuurlijk beperkt, uiteindelijk zitten alle fabrikanten in dezelfde vijver te vissen als 't op Duits oorlogsmaterieel aankomt. Dat ze dan ook nog met dit uitkomen is mij een groter raadsel:nieuwsgierig : waarom juist deze ? Dragon en Miniart hebben 'm ook.

Ik heb een Verlinden Willy's in 1:15 liggen die ingehaald is door de Takom Willy's maar ik prijsde mij gelukkig ook de Verlinden conversieset voor de SAS 1:15 te hebben. Die is nu dus ook 'obsolete'..... lekker dan.... 😳😳Aaai, die 1/16 voor de Takom Jeep gaat er komen hier.
Een SAS jeep in due schaal staat al een tijdje op de lijst hier.
Aan elkaar gespuitgiet, neem ik aan? Mooi om een hele vrachtwagen mee te vullen, maar voor andere doeleinden heb ik ze liever los of in kleinere secties van een stuk of 3-5....dat geeft je net iets meer ruimte om wat meer leven te geven met positie, deukjes etc.
Aan elkaar gespuitgiet, neem ik aan?

doen toch ? met de winters van tegenwoordig is een flinke isolatie zéker nuttig om het hoofd koel te houden 😅Ik vrees toch weer een nieuwe laag.
hier precies zo 😉Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat de chaffee me nooit heeft kunnen bekoren zoals bvb de hellcat, ik denk dat ze er te modern uit zien voor mijn smaak
Nieuwer dan die van Bronco?Een nieuwe Chaffee in 1/35 is anders ook van harte welkom!
Dan vind ik het niet zo gek dat het even duurt voordat alles hier is 🙂Address: 673 Ba Hat Street, Ward 6, District 10, Saigon
Dat dacht ik inderdaad ook. Overigens kun je alle drie de huizen ook apart kopen wat wel weer mogelijkheden creëert 😉Alleen jammer van dat halve huis, dat is optisch een misser. Als dat wat verder door had gelopen was dat een mooier geheel geweest. Verder wel erg mooi, en groot...😳
Ik vind hem er grof uitzien, en zoals gewoonlijk ontbreekt de terugloopcylinder van de 2-ponder, en een aantal andere details 🙂een file voor het printen van een komplete BARV