NEKAF jeeps Koninklijke Landmacht

De serieproductie is begonnen. De scharnieren van de grille verwijderd want die ontbreken bij de NEKAF. De stootbeugels (geen idee hoe die heten) flink dunner gemaakt want die zijn te dik uitgevallen.
De motorblokken bevatten alleen de noodzakelijke onderdelen die van onder af zichtbaar zijn. De rest laat ik achterwege. Motorkappen blijven dicht namelijk en ook van de zijkant is er niets van te zien. Bovendien is mijn ervaring bij de twee jeeps die ik eerder bouwde dat de onderdelen van een volledig gebouwde motor de omliggende delen van de carrosserie in de weg kunnen zitten als je die goed passend aan wil brengen … dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan…
IMG_0071.webp

Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb heten die dingen gewoon achterbumpers. Qua motor geef ik je helemaal gelijk, ik steek die er ook nooit in behalve als de motorkap open zal staan, meestal doe ik er zelfs alleen het carter in als dat een apart onderdeel is 🙂

Als ik het goed heb heten die dingen gewoon achterbumpers. Qua motor geef ik je helemaal gelijk, ik steek die er ook nooit in behalve als de motorkap open zal staan, meestal doe ik er zelfs alleen het carter in als dat een apart onderdeel is 🙂
Als je laag van voren kijkt kun je een deel van het motorblok net een beetje zien onder de grille door.

Terug
Bovenaan