Af! LVT-4 Buffalo Walcheren 44

Dit model is af!
En dan hier het eindresultaat van dit toch wel uitdagende project!
Het was uiteindelijk toch meer werk dan ik oorspronkelijk had verwacht!
Met name het aanpassen van de LVT was een hele uitdaging!
Ben met name erg blij dat er nu een fatsoenlijke polsten verkrijgbaar is!
Verder waren de tracks een hel om in elkaar te zetten,dit is uiteindelijk na een paar dagen zwoegen ook gelukt !
Tevens een uitdaging was het maken van het water wat door het gebruik van de AK resin producten goed is te doen!
Ik wil hierbij iedereen bedanken die mij gedurende dit project heeft geholpen,zonder jullie was het nooit gelukt!

Groet,

Roger

Ps,moet de kleur van de Grutto nog aanpassen!😉IMG_9700.jpegIMG_9702.jpegIMG_9703.jpegIMG_9704.jpegIMG_9701.jpegIMG_9705.jpeg

Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat! Je hebt laten zien dat je uitdagingen aanpakt. Ander onderwerp, water, geen camouflage op het voertuig, enzovoorts.

Ik vind hem prachtig en heb meegenoten!

37 jaar modelbouw!

Groeten, Jan

De combinatie oud en nieuw maakt het verhaal helemaal af. Petje af.

Gr Bas

Waanzinnig gaaf! Daar gaat mijn Zeeuwse hartje toch echt heel snel van kloppen. Was een genot om te volgen, en let op …. deze gaat prijzen winnen!

Kijk eens aan,een compliment van een Zeeuw!
Eén beter compliment kun je niet krijgen!😉

Thanks Walter!
Tja….dit straalt zo Zeeland uit! Het huis, de blubber op de weg, water (gelukkig niet standaard hier), Krijn die uit het raam kijkt wat dat allemaal is….en een IJslandse Grutto die toch ook maar besluit te vertrekken… en dan natuurlijk deze LVT-4 die hier toch beetje symbool staat voor de Slag om de Schelde.

Bedankt voor de mooie reacties!

Diorama heeft inmiddels een plekje gekregen in de vitrinekast en de werktafel is weer leeg!
Nu is het weer even omschakelen om weer aan iets nieuws te beginnen!
Ideeën genoeg maar wat eerst!🤔

Denk ik dat ik eerst de Humber MK IV af ga werken waar ik een poos geleden al aan begonnen ben! Wordt dan wel een Brit in een Duits Jasje!😉

Groet,

Roger

Mooi eindresultaat Roger en mooi met je model uit 1987.
Valt me op dat ik de laatste tijd steeds meer terug ga kijken op het werk uit die, laten we zeggen Verlinden periode en wat de man voor de hobby heeft betekend. In mijn optiek en bescheiden mening is de man onterecht door velen verguist.

Gr.JW

Laatst bewerkt:
Thanks JW!
Het terugkijken ligt waarschijnlijk ook een beetje aan onze leeftijd!😊
Heb het ook steeds vaker,dit diorama is er een goed voorbeeld van!
Ook het doorbladeren van oude Verlinden boekjes of het van zolder halen van mijn oude diorama’s hoort hierbij!
Het is toch een stukje jeugd sentiment!😉

Groet,

Roger

Laatst bewerkt:
Ben je tot bij het brandweermuseum geweest? Daar voor de deur is namelijk waar de bekende foto’s van de LVT’s met gewonden achterin genomen zijn.

De Torenstraat, en die heb je daar inderdaad op de foto. Het brandweermuseum is een huis of vijf achter waar de fotograaf stond voor jouw foto. Die is genomen in de richting waarin de LVT’s het dorp inreden, naar de kerk toe; de bekende foto’s zijn de andere kant op gemaakt, toen ze weer vertrokken langs de route waarlangs ze gekomen waren.

Terug
Bovenaan