Roger Hurkmans
Lid van de TWENOT
Na wat posten over en weer hier of het forum met Jakko en Arjan nu eindelijk de keuze gemaakt welke Buffalo ik ga bouwen.
Het wordt de LVT-4 die in Serooskerke de gewonden vervoert die in LVT-4 “Conqueror “ zaten en tot ontploffing was gebracht door door een grote granaat van de kustartillerie en als boobytrap door de Duitsers was geplaatst.
20 man hebben hierdoor het leven gelaten.
Het idee is nu om de Buffalo met gewonden en crew te maken half in het water rijdend!( dus moment later dan onderstaande opnames!)
Hier worden de gewonden in de Buffalo gelegd

Hier een foto van “Conqueror

Ik weet dat ik mijzelf nu op glad ijs begeef om iets Brits te bouwen wat buiten mijn comfort zone ligt maar als ik iets verkeerd doe dan hoor ik het wel!😉
… begin is gemaakt!

Wordt vervolgd!
Groet,
Roger
Het wordt de LVT-4 die in Serooskerke de gewonden vervoert die in LVT-4 “Conqueror “ zaten en tot ontploffing was gebracht door door een grote granaat van de kustartillerie en als boobytrap door de Duitsers was geplaatst.
20 man hebben hierdoor het leven gelaten.
Het idee is nu om de Buffalo met gewonden en crew te maken half in het water rijdend!( dus moment later dan onderstaande opnames!)
Hier worden de gewonden in de Buffalo gelegd

Hier een foto van “Conqueror

Ik weet dat ik mijzelf nu op glad ijs begeef om iets Brits te bouwen wat buiten mijn comfort zone ligt maar als ik iets verkeerd doe dan hoor ik het wel!😉
… begin is gemaakt!

Wordt vervolgd!
Groet,
Roger
Laatst bewerkt: