Roger Hurkmans
Lid van de TWENOT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou dan dit kleurtje kunnen zijn 🙂foutje,het moet silver grey zijn!
Bekijk bijlage 42677
Sky grey had ik van Tamiya staan maar die is volgens mij iets te groen!
ak-interactive.com
Oh moet zeggen dat ik de RC lacquer hetzelfde vond spuiten als tamiya. In combi met de mr hobby levelling thinner.Maarten,zal er nog eens naar kijken!
Mijn idee was dat het wiel de top van de zandberg heeft geraakt en hierdoor was afgebrokkeld.
Paul,thanks,maar ben niet zo van AK voor de airbrush!
Denk dat ik zelf maar een mixje ga maken!😉
Aha, het silver grey uit het Caunter-schema. Volgens Mike Starmer in z’n boek daarover: 5× Humbrol 74 Linen + 2× Humbrol 145 Medium Grey. Het is (volgens de kleurstaal van echte verf die in het boek zit) een beetje grijsgroen-beige kleur, en zeker geen Tamiya Sky.foutje,het moet silver grey zijn!

Inderdaad vaak geweren speciaal voor dat doel gehouden, soms omwikkeld met extra materiaal voor stevige of gripSchijnbaar knapt je wapen niet op van zulke Schießbechergeräte, extra slijtage van de loop waardoor het ding an sich onnauwkeurig wordt. Als je bij bewapeningsrapporten kijkt van wiederstandsnesten in nederland, zie je vaak een russisch beute geweer met zon modificatie, maar natuurlijk geen idee hoe de britten daarmee omgingen
Heb de delen met Tamiya tape afgeplakt en de camo delen met dit mixje gespoten.

En dan te bedenken dat dit in de basis een kit is uit 1976 …. bijna 50 jaar oud !Prachtig hoe je het geel, blauw en groengrijs van de bepakking weet te combineren.
De verwering, slijtagesporen, ... ik blijf kijken naar dit levendig uitgevoerde schilderwerk.