- Interesses
- Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
- Schalen
- 1:35
- 1:72
- Nu bezig met
- 1:35 M4 (105 mm) HVSS, Sherman III „Churchill”, K2 Black Panther
Ongeveer een jaar geleden heb ik de K2 Black Panther van Academy gekocht, hun model van de huidige Zuid-Koreaanse MBT. Ik weet niet waarom, maar dat ding heeft gewoon iets waardoor ik hem veel interessanter vindt dan de zoveelste Leopard 2A61784V en M1A2-veel-moderne-letters Abrams 🙂 Op de ledenbijeenkomst van mei vorig jaar ben ik eraan begonnen, met de bedoeling hem daarna ook snel af te bouwen, maar na thuiskomst is hij de doos niet meer uit geweest … Tot vanavond 🙂

Ik heb de onderkant van de romp toen in elkaar gezet maar ben verder niet gekomen. Nu heb ik het plan opgevat om eens een keer een model snél te bouwen (voor mijn doen, in elk geval). Geen poespas, gewoon recht uit de doos er een leuk model van maken. Ook geholpen door het feit dat ik nog altijd Robs uitgeleende airbrush nodig moet proberen ergens in de komende maand ongeveer, en daar is de camouflage van deze tank uitermate geschikt voor 🙂 Het wordt dan ook een Zuid-Koreaanse en geen Poolse, trouwens, voor wie zich dat afvraagt.

Ik heb de onderkant van de romp toen in elkaar gezet maar ben verder niet gekomen. Nu heb ik het plan opgevat om eens een keer een model snél te bouwen (voor mijn doen, in elk geval). Geen poespas, gewoon recht uit de doos er een leuk model van maken. Ook geholpen door het feit dat ik nog altijd Robs uitgeleende airbrush nodig moet proberen ergens in de komende maand ongeveer, en daar is de camouflage van deze tank uitermate geschikt voor 🙂 Het wordt dan ook een Zuid-Koreaanse en geen Poolse, trouwens, voor wie zich dat afvraagt.