Tini Hendriks
Lid van de TWENOT
- Interesses
- van Little Willie tot Leopard A4A1
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- PLASTIC
We hangen de Olympische gedachte aan, meedoen is belangrijker dan winnen 💪🏼😎
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Tjee, ben je speciaal voor ons om 6 uur opgestaan 🫢☀️Zonopname
Is een goeie! Nadeel is dat bark/ model en het lijstje al een onlosmakelijk huwelijk zijn aangegaan Rob. Ook hierin ga ik nog mijn best doen😁Dit is schitterend, maar ik ga toch wat zeggen: de overgang van water naar schip is nu heel strak en vooral droog.
Misschien zou je eens kunnen nadenken over een natte rand op de romp. Water beweegt en zelfs stilligende schepen hebben altijd een natte rand net boven het wateroppervlak
Lijkt me niet heel lastig om een natte rand te maken... mijn idee daarover :Ook hierin ga ik nog mijn best doen😁

Ik zeg dan altijd in dit soort gevallen: "iedere gek, z'n eigen gebrek!"Mooi en bruikbare spulletjes.
Soms denk ik wel eens... dat 3D printen zou ik me ook eens in moeten verdiepen, maar aangezien computers etc absoluut mijn hobby niet zijn, ik zie het eerder als bruikbaar en noodzakelijk kwaad...3D No Way...
Computers hoeven je hobby ook niet te zijn — computers zijn gereedschap waarmee je dingen kunt maken vóór je hobbies 🙂aangezien computers etc absoluut mijn hobby niet zijn

Dat herken ik. Tegelijkertijd kan dit je helpen om het andere schilderwerk subtieler aan te pakken. Bijvoorbeeld de verwering/slijtage, die per deel van een voertuig anders is.Moet oefenen op het subtiele.
Je bent in mijn ogen goed bezig!p.s. “Ik vind het er goed uit zien, dit vraagt om een andere aanpak dan DAN VOORHEEN, ZOALS JE GEWEND WAS.
Dat merkte ik gisteren ook. In de afronding kom je nog van alles tegen.en daar komt elke keer wat bij 😖

Alleen dat al is een medaille waard, Frank!🏅de eerste keer
👏👏 Herkenbaar Frank, maar deze keer zijn we er ook bij.Voor mij de eerste keer dat ik een FOC afrond en ik ben er echt al aan meerdere begonnen.🎉🎉