hoi kristof, ziet er overtuigend uit, mooie blending van het geheel.
ben benieuwd naar de rest van het model
ben benieuwd naar de rest van het model
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MARCEL ZWARTS zei:de militaire voertuigen die gemaakt werden in de US op de een of andere manier werden gebakken in hun verf. Hierdoor was de verf erg sterk en sleet het bijna niet.
British Green? Welke kleur is dat?Benjamin de Groot zei:MARCEL ZWARTS zei:de militaire voertuigen die gemaakt werden in de US op de een of andere manier werden gebakken in hun verf. Hierdoor was de verf erg sterk en sleet het bijna niet.
Aan de andere kant schijnt het dat Firefly's meestal werden overgespoten in "british green" in de werkplaats die de conversie uitvoerde. Daar was volgens mij een discussie over op ML. Zou je zo'n kleur dan met US-OD moeten chippen?
Volgens mij o.a. terug te vinden in Hayward. Anders zou ik ook op zoek moeten naar een ML post\
Cheers
Martin Dogger zei:De Britten gebruikten voor hun voertuigen SCC. No 15. om te zorgen dat Lend Lease voertuigen juist niet overgespoten hoefden te worden.

Niet specifiek andere kleuren, wel andere lichten.Kristof Pulinckx zei:By the way welke zijn de juiste kleuren om de achterlichten te schilderen? Heb van horen zeggen dat er verschillende kleuren zijn , kan dat kloppen?